خزانه دار فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال هم در بانک مرکزی حساب دارد و هم دسته چک و نمی‌دانم به چه دلیلی بودجه دریافت نکرده ایم.

علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطرح شدن بحث واریز نشدن بودجه چهار میلیاردی از سوی کمیته ملی المپیک به حساب این فدراسیون به دلیل افتتاح نکردن حساب جدید در بانک مرکزی بیان کرد: فدراسیون فوتبال جزء نخستین‌هایی فدراسیون‌هایی بوده که در بانک مرکزی حساب باز کرده و دسته چک دارد، چراکه این موضوع برای دریافت بودجه الزامی قانونی بوده است. حتی افتتاح حساب مان را با پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان انجام دادیم. در واقع حساب تمام فدراسیون‌ها در بانک مرکزی زیرمجموعه وزارت ورزش است.

 در بانک مرکزی، هم حساب داریم و هم دسته چک

او افزود: معمولا به فدراسیون فوتبال کمک مالی نمی‌شود. تاکنون حمایت جدی‌ای از سوی کمیته ملی المپیک برای تیم امید صورت نگرفته است. من نمی‌دانم دلیل واریز نشدن بودجه به حساب فدراسیون فوتبال چیست، اما بی شک ما هم حساب داریم و هم دسته چک.

سلیمانی: فدراسیون فوتبال در بانک مرکزی هم حساب دارد و هم دسته چک/ هیچگاه تیم امید اولویت کمیته ملی المپیک نبوده است

هیچگاه تیم ملی امید آنگونه که لازم است از سوی کمیته ملی المپیک حمایت نشد

سلیمانی تصریح کرد: وزارت ورزش طبق پیگیری هایش برای تمام فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون فوتبال در بانک مرکزی حساب باز کرده است. طبق اطلاعاتی که من دارم با توجه به آماده نبودن حساب برخی فدراسیون ها، کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت پس از افتتاح حساب از سوی تمام فدراسیون‌ها به آن‌ها بودجه بدهد. حساب فدراسیون از ابتدا هم آماده بود، اما هیچگاه کمیته ملی المپیک آنگونه که لازم است از تیم ملی امید حمایت نکرد.


بیشتر بخوانید: ماجدی استعفا کرد/ استیلی به فدراسیون فوتبال اسم داد


شاید فوتبال اولویت کمیته ملی المپیک نیست یا مسئولان آن فکر می کنند فدراسیون وضعیت مالی خوبی دارد

او افزود: شاید مسئولان کمیته ملی المپیک تصور می‌کنند فدراسیون فوتبال از لحاظ مالی وضعیت بهتری نسبت به فدراسیون‌های دیگر دارد و نیازی به دریافت بودجه و کمک مالی ندارد. شاید هم فوتبال اولویت این کمیته نیست و بها دادن به رشته‌های مدال آور انفرادی برای آن‌ها بهتر است. به هر حال تعداد مدال‌های رشته‌های انفرادی خیلی قابل توجه‌تر از فوتبال است. در هر صورت فدراسیون فوتبال هیچگاه اولویت کمیته ملی المپیک نبوده است. دست کم من در این چند سال چنین موضوعی را ندیدم.

سلیمانی: فدراسیون فوتبال در بانک مرکزی هم حساب دارد و هم دسته چک/ هیچگاه تیم امید اولویت کمیته ملی المپیک نبوده است

کمیته در حد یک تا ۲ میلیون تومان به بازیکنان تیم امید پاداش داده است

خزانه دار فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: البته رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک پاداش مختصری در حد یک تا ۲ میلیون تومان به بازیکنان تیم ملی امید پرداخت کرد که قابل توجه نبوده است. هیچگاه برای هزینه‌های تیم امید بودجه قابل توجهی از کمیته نگرفته ایم.


بیشتر بخوانید: عملکرد فرهاد مجیدی در تیم ملی فوتبال امید ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار