اسامی بازیکنان جدید تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در اردوی مهرماه، فردا (یکشنبه) اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی مهرماه تیم ملی فوتبال امید در حالی قرار است از ۱۵ مهر آغاز شود که ابتدا اعلام شد این تیم در ۲ بازی دوستانه به مصاف تیم‌های خارجی می‌روند، اما این دیدار‌ها لغو شد و مسئولان فدراسیون فوتبال در نظر گرفتند برای جایگزینی بازی‌های خارجی لغو شده از تیم‌های لیگ برتری دعوت کنند تا به مصاف شاگردان استیلی بروند و به همین دلیل قرار است تیم امید با ۴ تیم لیگ برتری دیدار کند.

تاکنون بازی دوستانه شاگردان حمید استیلی با شهر خودرو قطعی شده و این دیدار روز جمعه برگزار خواهد شد. البته قرار است اسامی بازیکنان جدید تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در اردوی مهرماه، فردا (یکشنبه) اعلام تا تمرینات از دوشنبه شروع شود.


بیشتر بخوانید: مجیدی از هدایت تیم امید کناره گیری کرد


همچنین پس از اینکه فرهاد مجیدی از هدایت تیم ملی فوتبال امید ایران کناره گیری کرد، امروز (شنبه) جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار شد و حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد.

او که سابقه مربیگری در تیم‌های پرسپولیس و راه آهن را دارد، پیش از این به عنوان مدیر تیم ملی فعالیت می‌کرد و کنار کرانچار و مجیدی حضور داشت، اما از این پس قرار است به عنوان سرمربی در تیم ملی فعالیت کند.

تیم امید در گروه C رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ با تیم‌های کره جنوبی، چین و ازبکستان همگروه است و باید در تایلند به مصاف حریفان برود.


بیشتر بخوانید: عملکرد فرهاد مجیدی در تیم ملی فوتبال امید ایران


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار