رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: زمانیکه با کاشانی آشنا شدم، اطرافیانش می‌گفتند او سیم خاردار تیم ملی بوده است.

میرشاد ماجدی (رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال)  در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگذشت جعفر کاشانی بیان کرد: افتخار داشتم که اولین سرمربیان من جعفر کاشانی و همایون بهزادی بودند. اولین پولم را هم برای فوتبال از مرحوم کاشانی در سال ۱۳۶۶ گرفتم که به من هزار تومان در ماه حقوق می‌داد. جعفر کاشانی از بین ما رفت همانگونه که خیلی از بزرگان دیگر هم رفتند، اما باید دیدگاه و نگاه آن‌ها را حفظ کنیم. شعاری که ناصرحجازی، مرحوم عباس اکرامی و جعفر کاشانی می‌دادند این بود که فوتبالیست بی سواد به درد نمی‌خورد. باید این موضوع را زنده نگه داریم. شاید ۲۰ سال دیگر جوان‌هایی که الان این صحبت مرا می‌شنوند راه باسواد بودن را ادامه دهند.

از جعفر کاشانی‌ها یاد گرفته ایم برای کمک به فوتبال باید دانش خود را افزایش بدهیم

او افزود: ورزشکار فقط این نیست که در زمین بدود بلکه باید نگاه بلند مدت، سواد اجتماعی، اقتصادی، رسانه ای، مدیریتی و ... هم داشته باشد. متاسفانه فوتبالیست‌های ما تنها به زمین و توپ نگاه می‌کنند. از جعفر کاشانی‌ها یاد گرفته ایم برای کمک به فوتبال باید دانش خود را افزایش بدهیم. ما که راه این بزرگان را رفتیم و امیدوارم دیگران هم این راه را ادامه بدهند.

ماجدی: کاشانی، سیم خاردار تیم ملی فوتبال ایران بود/  مجیدی و استیلی نمی توانستند با هم کار کنند

کاشانی همیشه به من درباره زبان انگلیسی و درسم تلنگر می زد

رئیس کمیته آموزش و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اخلاق و منش مرحوم کاشانی گفت: او فرد بسیار رُک و صریحی بود. خیلی مواقع حرف‌هایی می‌زد که شاید به عنوان یک جوان از آن ناراحت می‌شدیم، اما پس از گذشت ۱۰، ۱۵ سال متوجه می‌شدیم چه حرف‌هایی گفته است. کاشانی فرد مهربان و باسیاستی بود. هر حرفی را هر جایی نمی‌زد. کم می‌گفت، گزیده می‌گفت، اما صحیح می‌گفت. یکی از دلایلی که من دنبال دانش رفتم، این بود که هر موقع کاشانی را در خیابان، وزارت خانه و هر جای دیگری می‌دیدم تلنگری به من می‌زد و می‌گفت میرشاد درس و زبانت چه شد؟


بیشتر بخوانیدحضور قلعه نویی و پرسپولیسی‌ها در مراسم تشییع جنازه جعفر کاشانی


هیچ وقت یادم نمی‌رود اولین پولی که برای فوتبال گرفتم از دست کاشانی بود

او افزود: به واقع به کاشانی علاقه‌مند بودم. می‌دانید هرکسی همیشه اولین چیز‌ها را در ذهن خود مرور می‌کند. هیچ وقت یادم نمی‌رود اولین پولی که برای فوتبال گرفتم از دست کاشانی بود. آن مرحوم تا ابد در ذهن و قلب مردم خوب ایران می‌ماند.

کاشانی، سیم خاردار تیم ملی فوتبال ایران بود

ماجدی درباره ویژگی‌های فنی کاشانی گفت: زمانیکه با کاشانی آشنا شدم، اطرافیانش می‌گفتند او سیم خاردار تیم ملی بوده است. بازی‌های کاشانی را یادم نمی‌آمد، اما طبق آنچه دوستان می‌گفتند محال بود توپ از کاشانی رد بشود و بازیکن هم رد بشود.  

ماجدی: کاشانی، سیم خاردار تیم ملی فوتبال ایران بود/  مجیدی و استیلی نمی توانستند با هم کار کنند

با توجه به پارادوکس مجیدی و استیلی، مجیدی از تیم امید رفت

او درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران پس از استعفاء فرهاد مجیدی از سرمربیگری این تیم گفت: وظایف کمیته‌های مختلف فدراسیون مشخص است و در هر کمیته‌ای رئیس آن می‌تواند حرف بزند. من عضو کمیته فنی هستم، اما رئیس آن مرتضی محصص است. از روز اول تشکیل تیم امید قرار شد حمید استیلی، مدیر فنی تیم باشد و یک سرمربی هم انتخاب شود. پس از برکناری زلاتکو کرانچار، فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید شد. البته با توجه به پارادوکسی که بین مجیدی و استیلی در امور فنی پیش آمد و نمی‌توانستند کنار هم کار کنند، مجیدی از تیم امید جدا شد.

گزینه های سرمربیگری تیم ملی امید در جلسه کمیته فنی بررسی می شوند

ماجدی درباره مطرح شدن نام حمید استیلی به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی امید بیان کرد: تاکنون جلسه جدیدی برگزار نشده است. در جلسه آتی پیشنهاد‌ها ارائه می‌شود و من هم به عنوان یک عضو رای می‌دهم.  

فضای مجازی سر استقلال بلا آورده است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره فعالیت‌های بازیکنان این تیم در صفحات مجازی گفت: باید بازیکنان استقلال از این حالت خارج شوند. یکی از بلا‌هایی که سر استقلال می‌آید، همین فضای مجازی است. یک نفر شب از خودش چیزی منتشر می‌کند و دیگران هم که در جریان نیستند باید پاسخگو باشند. به نظر من مردم باید اخبار باشگاه را از سایت رسمی استقلال و از صحبت‌های مدیران این باشگاه پیگیری کنند.


بیشتر بخوانید: صالحی امیری: کاشانی انسان با اخلاقی بود/ انتخاب سرمربی تیم ملی امید و کادر فنی بر عهده فدراسیون فوتبال است


انتهای پیام/

اظهارات ماجدی در مراسم جعفر کاشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار