واعظی نژاد گفت:ناظران برای طرح جمع آوری بخاری های نفتی تا پایان مهر ماه امسال همانند طرح برچیده شدن مدارس خشت و گلی همت و انجام وظیفه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در جلسه با معاون اجرایی حوزه نظارت، با بیان اینکه برچیده شدن پروژه‌های خشت و گلی حاصل تلاش، پشتکار و پیگیری ناظران پروژه‌ها است، گفت: از ناظران خواستارم تا در راستای اجرای طرح جمع آوری بخاری نفتی تا پایان مهر ماه امسال همانند طرح برچیده شدن مدارس خشت و گلی همت  و با دقت و حساسیت لازم بر امر نظارت انجام وظیفه کنند.

اوهمچنین بر جذب اعتبارات طرح و برنامه‌ها تاکید و تصریح کرد: ناظران بایستی پیشرفت پروژه‌های دولتی و خیری را بصورت مستمر گزارش دهند و حتی برای پروژه‌های خیری اهمیت بیشتری قائل شوند تا طبق جدول زمانبندی تعهد خیر نیکوکار محقق شود.

واعظی نژاد گفت: لازم است که دو واحد نظارت و دفتر فنی این اداره کل در راستای رفع ابهامات و به روز شدن نقشه‌ها و فایل‌های اجرایی، هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند و برگزاری جلسات بین این دو واحد فنی، مهندسی و تخصصی در دستور کار قرار بگیرد.

در این نشست محمد حسنی معاون اجرایی و نظارت نوسازی مدارس استان کرمان نیز بر اتمام پروژه‌های فعال طبق مهلت داده شده تاکید کرد و گفت: ناظران نوسازی مدارس خط مقدم اجرای پروژه‌های ساخت و ساز هستند و درصورتی پروژه‌ای نیمه تمام بماند و اعتبار آن جذب نشود استان ضرر خواهد کرد.

معاون اجرایی و نظارت نوسازی مدارس استان کرمان حذف ۳۰ مدرسه خشت و گلی را حاصل همکاری و حمایت‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی استان بیان کرد و افزود: اگر آبادانی در استان اتفاق بیفتد مطمینا همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان و مردم ذینفع خواهند بود و اگر خدای ناکرده طرحی روی زمین بماند استان از نعمت پیشرفت و آبادانی بی بهره خواهد ماند.

او با اشاره به اینکه رعایت نکات فنی و اجرایی با حضور پیمانکاران پروژه‌ها مورد اهمیت است، بیان کرد: نظارت بر کار پیمانکاران از وظایف ناظران نوسازی مدارس است و در صورتی که ناظر گزارشی از پیمانکاری مبنی بر رعایت نکردن اصول و قوانین فنی به ما ارائه دهد، پروژه از پیمانکار تحویل گرفته نمی‌شود تا پیمانکار نواقص را مرتفع سازد.

انتهای پیام/ی

اهمیت قائل شدن به پروژه‌های خیری در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار