معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: عملیات ساخت دو باب مدرسه ابتدایی در روستا‌های شهرستان رابر به همت خیرین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا فرحبخش معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان گفت :کلنگ زنی دوباب مدرسه ابتدایی در شهرستان رابر آغاز شد.

 معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدلرس استان کرمان گفت: زمین مدرسه روستا موسی آباد به وسیله تاجعلی شهابی عضو مجمع خیرین شهرستان رابر به آموزش وپرورش اهداء شده واین خیر به جهت یادبود فرزندش مرحوم بلال شهابی متقاضی نامگذاری مدرسه به نام بلال شهابی است که این مدرسه به نام فرزند این خیر نامگذاری خواهد شد.

فرحبخش با اشاره به اینکه این مدارس ابتدایی با توجه به جمعیت دانش آموزی روستا‌ها یک کلاسه طراحی و اجرا می‌شوند، از مشارکت و همت  حسین عباس لو خیّرمدرسه ساز که در سراسر استان تاکنون ۱۹ مدرسه خیریه ساخته تقدیر و تشکر کرد.

او بیان کرد: مدارس این خیر که ساخته و یا ساخته می‌شود که به عنوان مدارس مولانا شاعر و عارف بزرگ ایرانی نامگذاری شده و خواهد شد.

فرحبخش تصریح کرد: اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه خیرمدرسه ساز عباس لو  یک مدرسه دوکلاسه دیگر در روستای ابراهیم آباد شهرستان رابر درآینده‌ای نزدیک نیز ساخته شود.

همچنین معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان ضمن حضور در شورای آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه گفت: این شهرستان با توجه به استعداد‌های خدادادی نظیر غله ومعادن در خصوص جذب خیران مدرسه ساز باید فعالیت بیشتری داشته باشد.

او میزان نیاز سرانه فضای آموزشی شهرستان ارزوئیه را ۱۲ هزار مترمربع عنوان کرد و از مسئولان شهرستان و خیرین خواست تا با مشارکت و سرمایه گذاری در حوزه مدرسه سازی به جبران مشکل کمبود فضای آموزشی این شهرستان کمک کنند.

انتهای پیام/ی

خیران به کمک آموزش و پرورش بیایند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار