استاندار کرمان طی پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانش آموزان، دانشجویان، علم اندوزان و آینده سازان ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  متن  پیام استاندار کرمان برای آغاز سال تحصیلی جدید  بدین شرح است:
بسمه تعالی
"ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ"
به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد و به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد.

آغاز سال تحصیلی، فرصتی دوباره برای گام نهادن در گلستان علم و دانش و شروعی تازه برای پرورش استعداد آینده سازان این مرز و بوم است.

امروزه تقویت و ارتقای نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی به‌عنوان بستر رشد و آگاهی انسان‌ها، از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود و تربیت نیروی انسانی متعهد، کاردان، مدیر و مدبر یک هدف اساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. آنان که در آینده، امور کشور به دست آن‌ها اداره خواهد شد و به فرمایش امام راحل (ره) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امید‌های آینده مملکت هستند.

اینجانب فرا رسیدن فصل بازگشایی مراکز آموزشی و علمی و آغاز سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ را به همه رهپویان و پویندگان عرصه دانش و پژوهش، دانش آموزان و دانشجویان عزیز و معلمان و استادان فرهیخته تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و تقارن این ایام را با هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مکتب اصیلی از درس‌های الهی و انسانی و گنجینه‌ای گرانبها در تعالی روحیه ایثار و شهادت و از جان گذشتگی و بازگشت به آموزه‌های عقیدتی و دینی بود گرامی می‌دارم.

امید می‌رود در سالی که به تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به نام "رونق تولید" مزین شده است، دانشجویان و دانش­آموزان عزیز با اکسیر دانایی و توانایی و با پیوند علم و ایمان، زمینه­‌های توسعه سریع متوازن در دیار کریمان را فراهم سازند.

محمد جواد فدائی
استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

پیام استاندار کرمان برای بازگشایی مدارس

برچسب ها: استانداری ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار