مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آموزش دانش آموزان در مدارس سطح شهر کرمان خبر داد.

پیشبرد دانش ایمنی در مدارس کرمانعلی عسکری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: آتش نشانان به مناسبت گرامیداشت هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی با انجام مانور‌های آموزشی و آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید به استقبال دانش آموزان رفتند.

عسکری افزود: آموزش مدارس سطح شهر کرمان از روز هفتم مهر ماه مقارن با روز ملی ایمنی و آتش نشانی آغاز شده است و ادامه دارد.

او بیان کرد: فرهنگ ایمنی از کودکی باید در جامعه نهادینه شود تا با جامعه‌ای ایمن و حداقل حوادث مواجه باشیم.

اوبا اشاره به اینکه این آموزش‌ها با هدف پیشبرد دانش ایمنی و محافظت از جان در مواقع بروز حوادث بخصوص رخداد آتش سوزی در اماکن عمومی همچون مدارس انجام میشود، افزود: آتش نشانان ضمن برگزاری مانور آموزشی اطفاءحریق، دانش آموزان را با مسائل ایمنی و نحوه کار با خاموش کننده‌ها آشنا می‌نمایند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه آموزش دانش آموزان در مدارس در جهت ارتقاء آموزش همگانی بسیار مفید می‌باشد بیان کرد: انجام این آموزش‌ها می‌تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایمنی، کاهش خطر پذیری، کاهش خسارات مالی و جانی، واکنش سریع در مواجهه با حوادث، آمادگی بیش از پیش دانش آموزان خواهد داشت.

عسکری گفت: لازم است با وارد شدن بچه‌ها به مدرسه آموزش نکات ایمنی در دستور کار آموزش مدارس قرار داشته باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.