فرماندار شهرستان دشت آزادگان از افتتاح ۵ باب مدرسه موسسه راه ایمان (وابسته به آیت الله سیستانی) دراین شهرستان خبر داد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز، جمعه، ۱۲ مهرماه، ۵ باب مدرسه موسسه راه ایمان، وابسته به دفتر آیت ا... سیستانی (مرجع تقلید شیعیان) احداث شده اند، با حضور حجت الاسلام موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش، اختیاری وکیل آیت الله سیستانی و مدیر عامل موسسه راه ایمان و دیگر مسئولان استانی و محلی در ۵ روستای شهرستان دشت آزادگان افتتاح شدند.

او بیان داشت: این ۵ مدرسه در مقطع ابتدایی و در روستا‌های سید عامر، آلبوعفری شمالی، دحیمی، حمودی و بخش مرکزی دشت آزادگان احداث شده اند و موسسه راه ایمان علاوه بر احداث این مدارس، تهیه نوشت افزار و وسایل مورد نیاز دانش آموزان این مدارس را نیز تقبل کرده است.

سیلاوی با اشاره به اینکه به مدرسه سازی به ویژه در خوزستان از توصیه‌های آیت ا... سیستانی است، افزود: این موسسه در بیشتر مدارسی که تاسیس می‌کند در طول تابستان به آموزش معلمانی که خود در این مدارس جذب کرده می‌پردازد تا سطح آموزش در مناطق محروم بالا رفته و عدالت آموزشی در تمامی نقاط خوزستان رعایت شود.

موسسه خیریه راه ایمان حدود ۴ هزار دانش آموز را در دشت آزادگان زیر پوشش خود دارد و بیش از ۷۰۰ ساعت آموزشی را برای معلمان خود برگزار کرده است.

انتهای پیام/گ

افتتاح مدرسه روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.