رییس آموزش و پرورش دزفول از افتتاح ۴۷ کلاس درس در قالب ۴ مدرسه در این شهرستان تا مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی رییس آموزش و پرورش دزفول با اشاره به این‌که حدود ۷۸ هزار دانش‌آموز در بالغ بر ۳۵۰ مدرسه در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند، گفت: بعد از تاسوعا و عاشورا در دزفول ۴۷ کلاس درس در قالب ۴ مدرسه در دزفول افتتاح خواهد شد.

او بیان داشت: مدرسه ۱۲ کلاسه زنده یاد پگاه پریدار با زیربنا یک هزار و ۱۰۰ متر مربع و مساحتی حدود ۳ هزار متر یکی از این مدارس محسوب می‌شود که یک میلیارد از اعتبار ساخت این مدرسه از سوی خیر و ۲۰۰ میلیون تومان آن نیز از دولت تامین شده است.

جرجانی اظهار کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه دکتر طاووسی نیز یکی دیگر از این پروژه‌ها است که حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان از اعتبار آن توسط خیر و یک میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان دیگر توسط دولت تامین شده است.

به گفته این مقام مسئول، این مدرسه دارای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا است، ضمن اینکه مجتمع آموزشی ۱۶ کلاسه امیرالمومنین با زیربنا حدود یک هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومانی که از سوی واقف هزینه شده، ساخته شده است.

رییس آموزش و پرورش دزفول اذعان داشت: مدرسه ۴ کلاسه امیرالمومنین نیز با حدود ۷۰۰ میلون تومان اعتبار ساخته شده که ۲۰۰ میلیون تومان از آن توسط خیر و حدود ۵۰۰ میلون تومان آن نیز توسط دولت تامین شده است. علاوه بر این مدارس، کتابخانه دبیرستان کوثر با حدود ۲۰۰ میلون تومان اعتبار تامین شده از سوی خیرین و حدود ۴۰۰ میلون تومان اعتبار دولتی به بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/گ

افتتاح مدرسه در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.