مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان از افتتاح ۲۵۴ مدرسه در استان با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت: استان خوزستان پیشگام در امر ساخت مدارس در مناطق زلزله زده است.

او به افتتاح مدارس طی فردا پنجشنبه، ۱۱ مهرماه با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در خوزستان افتتاح می‌شود، بیان داشت:  ۲۵۴ مدرسه در قالب ۸۶۰ کلاس درس و ۱۳۰ میلیارد تومان در مناطق سیل زده و زلزله زده استان به بهره برداری خواهد رسید.

قربانی با عنوان اینکه با وجود مشکلات متعدد، افتتاح این حجم از پروژه‌ها یک رکود به حساب می‌آید، اظهار کرد: در اجرای این پروژه‌ها مشکلاتی مانند گرمای هوا و صعب العبور بودن برخی جاده‌های روستایی وجود داشت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان ادامه داد: خیران یکی از بازوان ارزشمند و قدرتمند ما در اجرای این پروژه‌ها بودند و از ۲۰۰ میلیارد تومان تعهد خیران که برای ساخت و تعمیر مدارس مناطق سیل زده استان‌های خوزستان، گلستان و لرستان بود، ۷۰میلیارد تومان به خوزستان تخصیص پیدا کرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: با این اعتبار علاوه بر تعمییر و بازسازی ۱۱۳مدرسه در مناطق سیل زده و زلزله زده استان، ۴۰مدرسه با ۱۶۰کلاس درس جدید نیز در این مناطق ساخته شد.

انتهای پیام/گ

افتتاح مدرسه در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.