رندرهای سه‌بعدی Galaxy S11 ظاهر آن را مشخص کرد

رندرهای سه‌بعدی منتشر شده از Galaxy S11 ظاهر نسل بعدی پرچمدار سامسونگ را برای کاربران فضای مجازی فاش کرد.

رندرهای سه‌بعدی Galaxy S11 ظاهر آن را مشخص کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ Galaxy S11 قرار است یک پرچمدار خاص باشد. در طول سالیان متوالی سامسونگ خط پرچمداران خود را گسترش داده است و هر سال منتظر یک گوشی با طراحی ظاهری جدید هستیم که این شرکت برای کاربران ارائه دهد. این پرچمداران با تولید Galaxy S10 و Note 10 توانستند رضایت مشتریان سامسونگ را جلب کنند اما مسئله مهم بعد از این است که قرار است بعد از این سامسونگ پرچمداران خود را به چه سمتی بکشاند.


بیشتر بخوانید: مجهز شدن ساعت هوشمند آینده شیائومی به سیستم عامل گوگل


درست است که فناوری‌های قدیمی گوشی‌های هوشمند جای خود را کم‌کم به فناوری گوشی‌های هوشمند تاشو می‌دهند اما پرچمدار بعدی سامسونگ باید تلاش خود را بکند که با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا راه خود را در دل مشتریانش باز کند. زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار است در گوشی‌های آینده دوربین سلفی پشت صفحه نمایش پنهان شود ولی هنوز فناوری این نمایشگرها و دوربین‌ها به جایی نرسیده است که بتوان آن‌ها را ارائه کرد بدین ترتیب، گوشی Galaxy S11 قرار نیست که چنین دوربین سلفی داشته باشد. به تازگی رندرهایی سه‌بعدی از این پرچمدار آینده سامسونگ در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که ظاهر آن‌ها را فاش می‌کند.

دوربین‌های غافلگیرکننده Galaxy S11

کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین‌های گوشی‌های سامسونگ بسیار مطلوب هستند ولی در سه سال اخیر این گوشی‌ها از سنسور بهتری بهره‌مند نشده‌اند و تقریبا هر سال از همان لنزهای Galaxy S7 روی آن‌ها استفاده شده است در صورتی که سال‌های اخیر اقدامات زیادی در جهت تولید گوشی‌هایی با دوربین‌های باکیفیت‌تر صورت گرفته است. شایعات از تحول عظیم در دوربین Galaxy S11 خبر می‌دهند. بر اساس شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی، سامسونگ در نظر دارد برای Galaxy S11 یک دوربین قدرتمند با رزولوشن 108 مگاپیکسل تهیه کند. این تنها نکته قابل توجه این گوشی پرچمدار نخواهد بود در صورتی که گفته می‌شود لنز تله‌فوتوی این گوشی قابلیت زوم پریسکوپی با قدرت زوم پنج برابری خواهد داشت.

رندرهای سه‌بعدی Galaxy S11 ظاهر آن را مشخص کرد

لبه‌های باریکتر و پانچ کوچکتر

اگرچه گفته می‌شود سامسونگ به دنبال راهی برای مخفی کردن دوربین سلفی پشت صفحه نمایش است، Galaxy S11 مجهز به یک نمایشگر Infinity-O خواهد بود یعنی دوربین سلفی در پانچ قسمت بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت و شبیه Galaxy S10 و Galaxy Note 10 خواهد بود. هرچند این دفعه، پانچ روی صفحه نمایشگر کوچکتر از Galaxy S10 است و شبیه Note 10 در قسمت مرکزی بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت. یکی از سؤالاتی که مشتریان سامسونگ از این شرکت دارند این است که چرا این شرکت کره‌ای تلاشی برای دوربین سلفی بیرون جهنده نمی‌کند و جواب قابل تؤمل این است که سامسونگ می‌خواهد همه گوشی‌های پرچمدارش ضد آب و ضد گرد و غبار باشند و گواهینامه IP68 را کسب کنند و جای بحث برای مشکلات دیگری که برای آن‌ها پیش می‌آید، نمی‌ماند.

رندرهای سه‌بعدی Galaxy S11 ظاهر آن را مشخص کرد

سامسونگ در نظر دارد لبه‌های نمایشگر و بدنه این گوشی باریکتر از نسل گذشته باشد. شایعاتی شنیده می‌شود بر این اساس که مهندسان این شرکت قصد دارند لبه‌های نمایشگر را خمیده‌تر از گذشته طراحی کنند. سال‌های قبل هم سامسونگ از این طراحی برای گوشی‌های خود استفاده کرده بود اما به دلیل شکایت زیاد مشتریانش از برخورد ناگهانی دست به این قسمت‌ها در هنگام استفاده از گوشی، سامسونگ این طراحی را کنار گذاشته بود.

رنگ‌های بیشتر

رندرهای سه‌بعدی Galaxy S11 ظاهر آن را مشخص کرد

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه رنگ‌هایی را برای پرچمدار بعدی خود در نظر گرفته اما با توجه به خط تولید Galaxy S10 و Note 10 انتظار می‌رود S11 هم در رنگ‌های بیشتری توزیع شود.

انتهای پیام/

ظاهر پرچمدار بعدی سامسونگ فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار