نمایشگر سیال، برگ برنده محصولات آینده وان پلاس

وان‌پلاس با اضافه کردن قابلیت نمایشگر سیال (Fluid Display) به گوشی‌های آینده خود، آن‌ها را با محصولات دیگر شرکت‌ها متمایز می‌کند.

نمایشگر سیال، قابلیت متمایزکننده محصولات آینده وان‌پلاسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وان‌پلاس یکی از شرکت‌های چینی است که توانسته طرفداران نسبتا زیادی برای خود جذب کند. همان طور که می‌دانید شرکت‌های چینی پیش از معروف شدن گوشی‌های ارزان‌قیمت با کیفیت مناسب و قابلیت‌های قابل توجه تولید می‌کنند؛ در واقع این استراتژی مخصوص شرکت‌های نوپای چینی است. هوآوی نیز در ابتدا این کار را انجام داد و پس از معروف شدن این روند را تغییر داد و اکنون گوشی‌های گران‌قیمتی از این شرکت در بازار وجود دارد.

زمانی بود که گوشی‌های وان‌پلاس تنها با یک ویژگی بارز شناخته می‌شدند و آن هم قیمت بود. در واقع همه جای بازار محصولات این شرکت را به عنوان گوشی‌های بسیار مقرون به صرفه به فروش می‌رساندند. اکنون حتی این گوشی‌ها در مقابل قیمت نجومی محصولات جدید سامسونگ و اپل ارزان‌تر به نظر می‌رسند. البته قیمت دو گوشی جدید این شرکت یعنی OnePlus 7T و 7 پرو به ترتیب ۵۹۹ و ۶۹۹ دلار است.


بیشتر بخوانید: پرچمدار جدید شیائومی با نمایشگر آبشاری و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد + فیلم


نمایشگر سیال، قابلیت متمایزکننده محصولات آینده وان‌پلاس

نمایشگر سیال (Fluid Display)، قابلیت متمایزکننده محصولات وان‌پلاس

اما این استراتژی نمی‌تواند برای مدت زیادی دوام بیاورد، زیرا کاربران به غیر از قیمت مناسب، قابلیت‌های جدید نیز می‌خواهند. به همین دلیل وان پلاس تصمیم گرفت که ویژگی دیگری غیر از قیمت مناسب داشته باشد که بتواند با آن طرفداران بیشتری را به خود جذب کند. شاید مشخص‌ترین ویژگی OnePlus 7T جدید و OnePlus 7 Pro قبل از آن، نرخ تجدید بالای صفحه نمایش باشد، چیزی که شرکت‌های بزرگ هنوز حتی در پرچمداران خود نیز استفاده نکرده‌اند.

بنیانگذار کارل پی (Carl Pei) در این باره گفته است که وان پلاس با گوشی Pro 7 قابلیت جدید Fluid Display را معرفی کرده است. همچنین او در بخشی از صحبت‌های خود تائید کرد که دیگر در آینده‌ای نزدیک همه گوشی‌های این شرکت با نرخ تجدید ۹۰ هرتزی صفحه نمایش وارد بازار می‌شوند.

این قابلیت بسیار برای کسانی که به انیمیشن‌های حرکتی خاص علاقه‌مند هستند، کاربرد دارد. علاوه بر این شما می‌توانید هر موقع که نیاز داشتید این قابلیت را غیرفعال کنید. بر اساس جدیدترین اعلامیه شرکت سازنده One 7T Pro، OnePlus 8 و همه مدل‌های آینده وان‌پلاس دارای این قابلیت خواهند بود.

انتهای پیام/

جدیدترین قابلیت محصولات آینده وان پلاس

برچسب ها: فناوری ، وان پلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار