پرچمدار جدید شیائومی با نمایشگر آبشاری و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد + فیلم

جدیدترین محصول شیائومی با نام Mi Mix Alpha، گوشی دارای صفحه نمایش با نسبت بیشتر از ۱۰۰ درصد که تعجب افراد بسیاری را برانگیخته است.

جدیدترین محصول شیائومی، گوشی احاطه شده توسط نمایشگر و با قیمتی نجومی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خط تولید Mi Mix شیائومی از همان ابتدای معرفی به جهان در سه سال پیش، محدودیت‌ها را کنار زده بود. مدل اصلی این خط تولید نسبت صفحه نمایش به بدنه فوق‌العاده‌ای را ارائه داد و محصول سال گذشته این طراحی را به یک سطح دیگر برد و به نسبت نمایشگر تمام صفحه را با فرمتی کشویی که این مسئله را امکان پذیر می‌کرد، ارائه داد.

اما امسال شیائومی به جای این که Mi Mix 4 که همه منتظر آن بودند را رونمایی کرد یک گوشی کانسپت را معرفی کرد که به معنای واقعی کلمه با نمایشگر احاطه شده است. در ادامه ویدئوی معرفی شده از این دستگاه را مشاهده می‌کنید:

جدیدترین دستگاه شیائومی که در واقع یک کانسپت است Mi Mix Alpha نام دارد. این گوشی دارای قابلیتی است که آن را "نمایشگر منحنی ۴ بعدی محیطی" می‌نامند. این صفحه نمایش AMOLED یک گوشی بدون حاشیه و با نسبت باورنکردنی ۱۸۰.۶ درصد را ارائه می‌دهد. همچنین نوار وضعیت در کنار این گوشی قرار داشته و به منظور بیشترین استفاده از صفحه نمایش از دکمه‌های مجازی کمک گرفته شده است.

جدیدترین محصول شیائومی، گوشی احاطه شده توسط نمایشگر و با قیمتی نجومی +فیلم

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، ۱۹.۴ درصد از مساحت صفحه نمایش این گوشی غیرقابل استفاده است. این را می‌توان به بخشی از حاشیه‌های ۲.۱۵ میلی‌متری که در بالای صفحه و زیر نمایشگر قرار گرفته‌اند نسبت داد، اما در درجه اول این بخش متعلق به نوار بزرگی است که در پشت گوشی قرار دارد و دوربین را در خود جای داده است. در مورد این قسمت باید گفت که، Mi Mix Alpha از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که از فناوری binning pixel برای دستیابی به تصاویر با کیفیت بالاتر ۲۷ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این سنسور به طور غیرمعمول برای تلفن‌های هوشمند بزرگ است و بنابراین باید عکس‌های بسیار بهتری در شرایط نوری کم ثبت کند.

جدیدترین محصول شیائومی، گوشی احاطه شده توسط نمایشگر و با قیمتی نجومی +فیلم

جدیدترین محصول شیائومی، گوشی احاطه شده توسط نمایشگر و با قیمتی نجومی +فیلم

مشخصات داخلی Mi Mix Alpha

نکته شگفت‌آور این است که گوشی هوشمند جدید شیائومی مجهز به برخی از بهترین سخت افزار‌های موجود در بازار است. این گوشی مجهز به جدیدترین و عالی‌ترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 855 Plus است و همچنین در کنار آن ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به صورت استاندارد وجود دارد. شایان ذکر است Mi Mi Alp Alpha شیائومی از استاندارد ذخیره سازی UFS 3.0 مانند OnePlus ۷ Pro استفاده می‌کند. این بدان معنی است که روند دسترسی به پرونده‌ها و باز کردن برنامه‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

جدیدترین محصول شیائومی، گوشی احاطه شده توسط نمایشگر و با قیمتی نجومی +فیلم

این گوشی از جدیدترین نسخه اندروید که روی آن رابط کاربری MIUI 10 قرار دارد استفاده می‌کند. این مشخصات با باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپری همراهی می‌شود که از شارژر سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گلکسی فولد سامسونگ و هوآوی Mate X ارزان‌تر از گوشی جدید شیائومی

تلفن هوشمند Mi Mix Alpha مانند گوشی اصلی شیائومی Mi Mix، به عنوان یک تلفن مفهومی در بازار عرضه می‌شود. به این دلیل است که شیائومی هیچ برنامه‌ای برای تولید انبوه آن ندارد. البته اواخر سال جاری، قبل از عرضه دسامبر، در مقیاسی کوچک از آن تولید خواهد کرد.

جدیدترین محصول شیائومی، گوشی احاطه شده توسط نمایشگر و با قیمتی نجومی +فیلم

احتمالاً Mi Mix Alpha شیائومی در سطح بین المللی عرضه نشده و در عوض محدود به بازار چین خواهد بود. در آنجا، خرده فروشان این گوشی را با قیمت ۱۹۹۹۹ یوان که چیزی بیش از ۲۸۰۰ دلار است، به فروش خواهند رساند. برای مقایسه بهتر است بدانید که گلکسی فولد ۱۹۸۰ دلار و هوآوی Mate X حدود ۲۶۰۰ دلار قیمت دارد.

انتهای پیام/

می‌ میکس آلفا، گوشی جدید شیائومی با صفحه نمایش فوق‌العاده 

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
آدم با نصف قيمت كيفيت صد برابر بهتر رو ميتونه با خريد يه دوربين ديجيتالي بدست بياره فقط بدي اش اينه كه دروبين ديجيتاليا رو دو دستي بايستي باهاش عكس گرفت
آخرین اخبار