سرانجام OnePlus TV معرفی شد + تصاویر

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام تلویزیون شرکت وان‌پلاس با نام OnePlus TV معرفی شد.

سرانجام OnePlus TV معرفی شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از چند هفته انتشار اطلاعات محدود قطره‌ای، بالاخره تلویزیون وان‌پلاس به صورت رسمی و واقعی معرفی شد. همانطور که از گذشته می‌دانستیم، این تلویزیون جدید که ۵۵ اینچی است از یک پنل QLED استفاده می‌کند و بدنه‌اش به گفته سازنده آن دارای یک طراحی مینیمالیستی براق است. همچنین می‌توان گفت OnePlus TV دارای نمایشگری است که تقریبا در اطراف خود هیچ حاشیه‌ای ندارد.

معرفی OnePlus TV

ما اکنون می‌دانیم که تلویزیون OnePlus، رنگ نقطه‌ای کوانتومی ارائه می‌دهد و از Dolby Vision و HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند اگرچه وان‌پلاس هنوز اطلاعات دقیقی در مورد جنبه‌های فنی بیشتر ارائه نکرده است. این شرکت ادعا می‌کند که طیف رنگی تلویزیون جدید آن در بین رقبای QLED بهترین گزینه است. همچنین برای این تلویزیون یک تنظیمات هشت بلندگویی ۵۰ واتی نیز وجود دارد که وان پلاس می‌گوید "پشتیبانی از صدای فراگیر واقعی" را از طریق پشتیبانی Dolby Atmos فراهم می‌کند. اسپیکر تلویزیون از زیر آن بیرون می‌آید و در هنگام عدم استفاده دوباره به جای خود باز گشته و در آن جا مخفی می‌شود.

سرانجام OnePlus TV معرفی شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: استفاده تلویزیون هوشمند وان‌پلاس از پنل QLED 


سیستم‌عامل استفاده شده در این تلویزیون Android TV است و این دستگاه به راحتی با گوشی‌های شرکت وان‌پلاس هماهنگ می‌شود. همچنین OnePlus TV هم با الکسا و هم با دستیار صوتی گوگل کار می‌کند. در حالی که مدیر عامل شرکت پیت لاو اخیراً کنترل این تلویزیون را نشان داده است، شما می‌توانید برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته‌تر این دستگاه را به گوشی خود متصل کنید. در بخش پشتی پوششی وجود دارد که پس از جدا شدن تمام پورت‌های اتصال معمولی را نشان می‌دهد.سرانجام OnePlus TV معرفی شد +تصاویر

عرضه OnePlus TV

تلویزیون OnePlus TV و OnePlus TV Q1 اکنون فقط در هند عرضه می‌شوند و به ترتیب دارای قیمتی در حدود ۱۰۰۰ و ۱۴۰۰ دلار خواهند بود.

وان‌پلاس سهم عظیمی از بازار تلفن‌های ممتاز در هند را دارد و به دنبال انتقال آن ارزش برند به اتاق نشیمن است. هیچ سخنی در مورد زمان فروش این تلویزیون در جای دیگر وجود ندارد. لاو ماه گذشته گفت: «ما نیز به سختی تلاش می‌کنیم تا تلویزیون وان‌پلاس را در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و چین راه عرضه کنیم.»

انتهای پیام/

تلویزیون شرکت چینی وان پلاس معرفی شد

برچسب ها: فناوری ، وان پلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار