گیم پلی منحصر‌به‌فرد بازی The Last of Us Part 2

یکی از مدیران شرکت ناتی داگ اعلام کرد که بازی The Last of Us Part 2 دارای گیم پلی است که تاکنون در هیچ بازی وجود نداشته است.

گیم پلی تکرار نشدنی بازی The Last of Us Part 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته گذشته سازنده عنوان The Last of Us Part 2 در مورد برخی از تغییرات و پیشرفت‌‌های نسخه دوم بازی مذکور نسبت به نسخه اول این بازی حرف زد و اعلام کرد که عنوان آن‌ها یک بازی با گرافیک کنسول‌های نسل آینده خواهد بود که روی نسل فعلی کنسول‌ها اجرا خواهد شد. طبق صحبت‌های سازنده عنوان The Last of Us Part 2 این بازی دارای نقشه بسیار وسیعی است که گیمر در هرجایی از این نقشه با اتفاق جدید مواجه می‌شود.

در نسخه اول بازی مذکور هوش مصنوعی دشمنان بسیار ضعیف و ساده ساخته شده بود اما ظاهرا شرکت ناتی داگ تمام تمرکز خود را روی ارتقاء هوش مصنوعی بازی The Last of Us Part 2 گذاشته و هوش مصنوعی این بازی تا حد بسیار زیادی بهبود یافته است. آنتونی نیومن، یکی از مدیران استودیو ناتی داگ به تازگی اعلام کرده که در این بازی شخصیت‌های الی و جوئل دو عضو جدایی ناپذیر از داستان بازی خواهند بود و همواره ماموریت‌هایی که به گیمر داده می‌شود مربوط به این دو شخصیت خواهد بود.

گیم پلی تکرار نشدنی بازی The Last of Us Part 2

گیم پلی این بازی دارای زمان مشخصی نیست و به عملکرد و توانایی‌های گیمر مربوط می‌شود؛ مدیر بخش هنری بازی The Last of Us Part 2 اعلام کرده است گیمرها در این عنوان گیم پلی‌ای را تجربه خواهند کرد که تاکنون در هیچ کدام از عناوین موجود در بازار وجود نداشته است. بر اساس اولین تریلرهای منتشر شده از این بازی نیز مشخص شد که هوش مصنوعی دشمنان به قدری پیشرفت داشته که دشمنان موجود در بازی به محض واکنش نشان دادن کاربر به کار آن‌ها شیوه مبارزاتی خود را تغییر خواهند داد.


بیشتر بخوانید: فروش چشمگیر بازی FIFA 20 در بازار انگلستان


هرچند تا زمانی که بازی در دسترس گیمرها قرار نگیرد نمی‌توان درباره پیشرفت هوش مصنوعی یا هر تغییر دیگری در آن حرف زد و باید منتظر عرضه این بازی به طور انحصاری برای کنسول PS4 تا تاریخ ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۰ ماند.

انتهای پیام/

گیم پلی جدید بازی The Last of Us Part 2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار