مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : ۴ موکب در مسیر تردد زوار اربعین در این استان برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی ۴ موکب توسط اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت : یکی از موکب‌ها به نام موکب سیدالشهداء (ع) در محل آستان مقدس امامزاده باقر بیستون که تقریبا ورودی شهر کرمانشاه است، برپا می‌شود.

وی افزود: اسکان و تغذیه از جمله خدماتی است که در این موکب به زائران عتبات عالیات طی مراسم پیاده روی اربعین امسال ارائه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : زائران اربعین حسینی پس از ورود به کرمانشاه نیز در موکبی که از محل موقوفه غیر متصرفه حاج محمد تقی اصفهانی برپا شده پذیرایی می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه ۴ استان فارس، کرمانشاه، کردستان و اردبیل در مرز خسروی استقرار خواهند داشت، گفت: در این نقطه نیز ما دو موکب ابا عبدالله الحسین (ع) و موکب امام خامنه‌ای را داریم که یک موکب متشکل از استان‌های کرمانشاه، اردبیل و کردستان است و موکب دیگر نیز به صورت مستقل توسط استان فارس برپا خواهد شد.

او گفت: موکب‌های مذکور در بحث تغذیه به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام صالحی از توزیع ۱۰ هزار پرس غذا در وعده‌های مختلف بین زائران حسینی خبر داد و گفت: علاوه بر آن میان وعده‌هایی نیز در این موکب‌ها به زائران ارائه خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

توزیع ۱۰ هزار پرس غذا در بین زائران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.