رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت : کرمانشاه یکی از استان‌های موفق در طرح تربیت حافظان است به‌گونه‌ای که در نیمه اول سال‌جاری ۱۱ هزار و ۵۷۴ نفر جزء در کلاس‌های این طرح ارزشمند حضور داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام مجید میرزایی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت : سهمیه کرمانشاه در سال ۹۸ ثبت نام ۶ هزار نفرجزء در نظر گرفته شده که با توجه به ظرفیت استان و تلاش همکاران در موسسات قرآنی میراث ماندگار تعداد ۱۱ هزار و ۵۷۴ نفر جزء در ۶ ماه اول سال جاری در کلاس‌های طرح تربیت حافظان در کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه حضور داشته اند.

او گفت : کرمانشاه در سال‌های اخیر در آزمون‌ها و طرح‌های ارزشمند قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بسیار موفق عمل کرده و در ردیف استان‌های موفق کشور قرار گرفته است که این حرکت بسیار مبارک و ارزشمندی بشمار می‌رود.

حجت الاسلام میرزایی گفت: استان کرمانشاه سابقه خوبی در موضوعات قرآنی و موسسات فعال در این حوزه دارد، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب و آرمانی باید گستره فعالیت‌ها چه در بعد کمی و چه در بعد کیفی را ارتقا بخشید.

او افزود: شناسایی آسیب‌ها و موانع سر راه فعالیت‌های قرآنی به ویژه طرح تربیت حافظان قرآن کریم یکی از برنامه‌های اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بوده که همواره مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

انتهای پیام/د

ثبت نام ۶ هزار نفرجزء در طرح حفظ قرآن کریم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.