فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از سال ۹۵ تاکنون بیش از ۱۵ میلیون زائر از مرز مهران تردد داشته اند.

تردد بیش از ۷۰ درصد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی مهران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در مراسم صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی استان ایلام با تلاش شبانه‌روزی و همکاری خوب مردم قدم‌های بسیار مثبت و ارزنده‌ای برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز، حراست از مرز‌ها و کاهش سرقت‌ها برداشته است.


بیشتر بخوانید: مشکلی برای تامین آب در مرز مهران وجود ندارد


فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: استان ایلام یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است که این حاصل پشتیبانی ویژه مسئولان استانی و تلاش شبانه‌روزی پلیس و همکاری آحاد مردم با این نیروی خدمتگزار است.

سردار یاری در بخش دیگری از سخنان خود به ماموریت بزرگ ملی و مذهبی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: از سال ۹۵ تاکنون بیش از ۱۵ میلیون زائر از مرز مهران تردد داشته‌اند که امنیت و آرامش این تعداد زائر کار بسیار سخت و طاقت فرسایی بود، اما با یاری خداوند و تلاش وصف ناپذیر پلیس، نهاد‌های امنیتی و نیرو‌های خدمات رسان به خوبی محقق شد.

او تصریح کرد:پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۷۰ درصد زائران از مرز مهران تردد داشته باشند که این مهم کاری نیروی انتظامی را بسیار سنگین خواهد کرد، اما نیرو‌های انقلابی و ولایتی انتظامی استان ایلام با همکاری ناجا تمهیدات لازم را برای حضور باشکوه زائران اندیشیده است و چند روز دیگر ما برای خدمت رسانی در مرز مهران مستقر خواهیم شد.

انتهای پیام/غ

۷۰ درصد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی مهران تردد می کنند

برچسب ها: محرم 98 ، مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.