رونمایی از دو گوشی ارزان قیمت ال‌جی

شرکت T-Mobile از دو گوشی ارزان قیمت ال‌جی با نام‌های+Aristo 4 و K40 رونمایی کرد.

رونمایی از دو گوشی ارزان قیمت ال‌جیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ال‌جی از دو گوشی میان رده خود با قیمتی مناسب رونمایی کرد. قیمت مناسب این دو تلفن همراه هوشمند می‌تواند کاربران زیادی را به سمت شرکت ال‌جی جذب کند. گوشی‌های جدید ال‌جی +Aristo 4 و K40 نام دارد.


بیشتر بخوانید: میان‌رده جدید وان‌پلاس با مشخصاتی قدرتمند معرفی شد + تصاویر


طرفداران و مشتریان شرکت ال‌جی از امروز می‌توانند گوشی‌های هوشمند +Aristo 4 و K40 را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنند. این دو تلفن همراه هوشمند از جمله ارزان‌ترین دستگاه‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۹ میلادی هستند. ال‌جی از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید ۹ در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کرده و برای فروش و پخش این دستگاه‌ها با شرکت بین المللی T-Mobile همکاری می‌کند.

رونمایی از دو گوشی ارزان قیمت ال‌جی

معرفی گوشی‌های میان‌رده ال‌جی

گوشی هوشمند +Aristo 4 دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، پردازنده اسنپدراگون ۴۲۵، ۲ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، حسگر اثر انگشت، جک ۳.۵ میلی‌متری، دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسل و باتری ۲ هزار و ۸۹۰ میلی‌آمپر است. این گوشی با قیمت ۱۶۲ دلار قابل خریداری است.

گوشی دیگر ال‌جی یعنی K40 به امکاناتی از قبیل هدست ویژه با قابلیت پخش صدای 3D، پردازنده اسنپدراگونن ۴۵۰، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ کیلوگرم است. در واقع می‌توان گفت این گوشی نسبت به تلفن همراه +Aristo 4 از پردازنده‌ی قدرتمندتری برخوردار است. علاقه‌مندان می‌توانند گوشی K40 ال‌جی را با قیمت ۲۰۶ دلار خریداری کنند.

رونمایی از دو گوشی ارزان قیمت ال‌جی

دو گوشی جدید ال‌جی هم‌اکنون در نمایندگی‌های فروش این شرکت در سراسر جهان در حال فروش است. کارشناسان فناوری و تحلیل‌گران بازار فناوری معتقدند گوشی‌های جدید ال‌جی با مشخصات تقریبا قدرتمند و قیمت مناسب می‌تواند با تولیدات بسیار از شرکت‌های دیگر به رقابت پرداخته و آن‌ها را به چالش بکشد.

انتهای پیام/

ال‌جی گوشی‌های میان‌رده خود را معرفی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار