معرفی پایین‌رده جدید شیائومی، تلفن همراهی با قیمت و مشخصات مناسب + تصاویر

گوشی آینده ردمی در کنار داشتن مشخصات سخت‌افزاری مناسب و پیشرفته از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است.

گوشی Redmi 8A، تلفن همراهی با قیمت و مشخصات مناسببه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تلفن همراه آینده شرکت شیائومی با نام Redmi 8A  می‌توان مدلی اقتصادی و در عین حال تقریبا قدرتمند جدید این شرکت چینی نامید. ردمی گوشی جدید خود را با قیمتی زیر ۱۰۰ دلار به مشتریان و طرفداران این شرکت عرضه می‌کند.


بیشتر بخوانید: احتمال حضور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در گوشی Mi Mix Alpha


برند تجاری ردمی به عنوان زیر مجموعه‌ای موفق و پرطرفدار از شرکت شیائومی در سراسر جهان شناخته می‌شود. گوشی جدید ردمی با نام Redmi 8A نسبت به نسل قبلی خود یعنی گوشی Redmi 7A پیشرفت‌های زیادی داشته است. به عنوان مثال می‌توان به ویژگی‌هایی نظیر نمایشگر ۶.۲۲ اینچی و باتری ۵ هزار میلی‌آمپر اشاره کرد.

گوشی Redmi 8A، تلفن همراهی با قیمت و مشخصات مناسب +تصاویر

قیمت مناسب و باتری قدرتمند، دو ویژگی قابل توجه گوشی Redmi 8A

صفحه نمایش گوشی Redmi 8A همانند نسل قبلی خود دارای کیفیت+HD است. از دیگر مشخصات این تلفن همراه می‌توان به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل و حفره قطره‌ای شکل روی صفحه نمایش اشاره کرد. در این گوشی دیگر اثری از حسگر اثر انگشت در روی نمایشگر و یا پشت بدنه نیست و قفل امنیتی تنها از طریق شناسایی چهره صاحب خود باز می‌شود.

گوشی Redmi 8A، تلفن همراهی با قیمت و مشخصات مناسب +تصاویر

مهندسان شیائومی برای کارایی هرچه بهتر گوشی Redmi 8A آن را به پردازنده اسنپدراگون ۴۳۹، دو مدل رم ۲ و ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگاباتی مجهز کرده‌اند. کاربرانی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری داشته باشند می‌توانند از حافظه‌های جانبی استفاده کنند. در این تلفن همراه از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید استفاده شده است.

گوشی Redmi 8A، تلفن همراهی با قیمت و مشخصات مناسب +تصاویر

در صورت اتمام انرژی باتری ۵ هزار میلی‌آمپری گوشی Redmi 8A شارژر سریع ۱۸ واتی به سرعت انرژی از دست رفته را بازیابی و در مدت کوتاهی دستگاه را شارژ می‌کند. وجود جک ۳.۵ میلی‌متری اتصال متداول‌ترین نوع هدفون‌ها را به گوشی جدید ردمی امکان‌پذیر می‌کند. عرضه رسمی گوشی Redmi 8A از تاریخ ۸ مهر در هند آغاز می‌شود و مشتریان می‌توانند با قیمت ۹۱ دلار آن را خریداری کنند.

انتهای پیام/

گوشی جدید ردمی با قیمتی مناسب عرضه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب نصیری
۱۳:۳۱ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
درسته قیمت زیر صد دلار عرضه کرده شرکتش ولی خب تا برسه دست این شرکت های وارد کننده اونا برای ما با قیمت خیلی بالاتر عرضه میکنن به دلیل نبود نظارت و دلال بازی
آخرین اخبار