کیفیت فوق‌العاده بالا دوربین میان‌رده‌های جدید شیائومی +تصاویر

تنها یک هفته پیش از رونمایی نوت ۸ و نوت ۸ پرو، ردمی با انتشار دو پوستر، اطلاعات دوربین مدل‌های جدید خود را فاش کرد.

انتشار اطلاعات دوربین خانواده جدید ردمی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ردمی شرکت زیرمجموعه شیائومی است که در این مدت توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. این شرکت با استراتژی اکثر شرکت‌های چینی مبنی بر عرضه مدل‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه به کار خود ادامه می‌دهد زیرا این روش امتحان خود را پس داده است. حال به تازگی این شرکت در حال آماده‌سازی خود برای یک اتفاق جدید است .

ردمی خود را به طور کامل برای رونمایی از نوت ۸ و نوت ۸ پرو در هفته بعد آماده کرده است. این شرکت اعلام کرده که نسخه پرو این دستگاه با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. اکنوون ردمی یک پوستر جدید برای نشان دادن توانایی دوربین این دستگاه منتشر کرده و در آن به قابلیت زوم ۲۵ برابر آن اشاره کرده است. در این پوستر عبارتی دیده می‌شود که ترجمه ماشینی آن از زبان چینی به معنی ارائه وضوح "سطح مو" می‌شود. در ادامه این پوستر را مشاهده می‌کنید:

انتشار اطلاعات دوربین خانواده جدید ردمی +تصاویر


بیشتر بخوانید: افشای اطلاعات گوشی P smart Pro هوآوی توسط گوگل +تصویر


این شرکت در توضیحات بیشتر نسخه پرو گوشی جدید خود می‌گوید که دوربین ۶۴ مگاپیکسلی این دستگاه توانایی ثبت تصاویر با رزولوشن ۹۲۴۸ در ۶۹۳۶ دارد. این مقدار ۵ برابر رزولوشن فول‌اچ‌دی، ۷.۷ برابر رزولوشن 4K و ۲ برابر بیشتر از رزولوشن 8K است. هر دو گوشی‌های نوت ۸ و نوت ۸ پرو دارای پردازنده Helio G90T هستند که یک تراشه با تمرکز روی توانایی دستگاه برای انجام بازی است. یکی از تفاوت‌های اصلی این دو نسخه با یکدیگر این است که مدل معمولی این گوشی دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به جای ۶۴ مگاپیکسلی در دوربین خود است.

شائودی در هفته آینده به طور رسمی از سری نوت ۸ رونمایی می‌کند، اما به احتمال خیلی زیاد تا آن زمان، اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن‌ها فاش می‌شود. این یک شیوه جذاب و جدید برای بیشتر دیده شدن یک گوشی است که مدتی است شرکت‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. در این روش اطلاعات و تصاویر گوشی مربوطه آهسته به ذهن مخاطبان تزریق می‌شود. در این حالت مشخصات و شکل ظاهری بیشتر در یاد افراد باقی می‌ماند.

انتهای پیام/

ردمی با انتشار پوستری اطلاعات دوربین جدید خود را منتشر کرد

برچسب ها: فناوری ، ردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار