افشای اطلاعات گوشی P smart Pro هوآوی توسط گوگل +تصویر

به تازگی اطلاعات و تصویر گوشی جدید هوآوی با نام P smart Pro توسط گوگل در سایت پایگاه داده Enterprise اندروید فاش شد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه داده Enterprise اندروید شامل یک فهرست از گوشی‌های هوشمندی است که از سوی گوگل برای استفاده‌های سازمانی پیشنهاد شده‌اند. عموما هر بار تنها یک مدل در این فهرست قرار می‌گیرد، اما این بار در دو روز پشت سر هم دو گوشی مختلف از سوی گوگل پیشنهاد شده‌ است. دیروز گوشی نوا 5T و امروز گوشی P smart Pro در این فهرست قرار گرفتند.

اطلاعات فاش شده از هوآوی P smart Pro

بر اساس اطلاعات قرار گرفته در Android Enterprise Directory، هوآوی P Smart Pro دارای یک حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی خواهد بود. همچنین این گوشی از حسگر اثر انگشت نیز پشتیبانی می‌کند. در فهرست منتشر شده تصویری نیز از این مدل دیده می‌شود که بخش جلویی آن را به نمایش گذاشته است. متاسفانه این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که این فهرست در اختیار ما قرار می‌دهد. در ادامه فهرست منتشر شده را را مشاهده می‌کنید:

افشای اطلاعات گوشی P smart Pro هوآوی توسط گوگل +تصویر


بیشتر بخوانید: عرضه مدل‌های میان‌رده هوآوی با سیستم عامل Harmony OS 


تغییر اندازه نسخه جدید گوشی هوآوی قابل توجه است، مدل اصلی P Smart از نمایشگر ۵.۶۵ اینچی بهره می‌برد، اما اندازه صفحه نمایش مدل پرو بیشتر شده و به ۶.۵ اینچ رسیده است. در همین حال به نظر می‌رسد در نسخه پرو به جای استفاده از پردازنده Kirin 659 موجود در P Smart از تراشه Kirin 810 استفاده شود. با وجود حاشیه بالایی نازک این گوشی به نظر می‌رسد که P Smart Pro به یک دوربین سلفی با مکانیزم پاپ آپ تجهیز شده است. اگر به یاد داشته باشید از این نوع طراحی در دوربین گوشی‌های آنر 9X و 9X Pro استفاده شده بود.

به احتمال فراوان میان‌رده جدید تا چند هفته آینده معرفی شده و تمام اطلاعات آن نیز منتشر می‌شود. در نتیجه باید برای دانستن باقی اطلاعات این گوشی بیشتر صبر کنیم. باید دید هوآوی این بار برای کاربران و طرفداران خود چه امکاناتی در نظر گرفته است. تا به اکنون این شرکت توانسته‌ است بسیاری از کاربران خود را راضی نگه دارد.

انتهای پیام/

اطلاعات و تصویر گوشی بعدی هوآوی در سایت اندروید فاش شد

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار