پیش‌بینی مدیر عامل هوآوی؛

فروش بیش از ۲۰ میلیون دستگاه هوآوی Mate 30 حتی بدون سیستم عامل اندروید

شرکت هوآوی مدعی شده است حتی بدون سیستم عامل اندروید نیز بیش از ۲۰ میلیون دستگاه از گوشی جدید خود را به فروش می‌رساند.

فروش بیش از ۲۰ میلیون دستگاه هوآوی Mate 30 حتی بدون سیستم عامل اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که هوآوی به شدت تحت فشار شرکت‌های بزرگ فناوری آمریکایی قرار دارد و بسیاری از این شرکت‌ها نظیر گوگل و مایکروسافت بسیاری از ارتباطات خود را با هوآوی قطع کرده‌اند، ولی مدیران این شرکت چینی در اظهار نظری شجاعانه مدعی شدند حتی بدون وجود نرم افزار‌های گوگل در گوشی Mate 30 نیز فروش بیش از ۲۰ میلیون دستگاه را تجربه خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: اطلاعات و مشخصات هوآوی Mate 30 Pro + تصاویر


گوشی‌های مجهز به فناوری 5G در کشورهای مختلف جهان رقابت شدیدی با یکدیگر دارند و مطمئنا هوآوی یکی از مدعیان قدرتمند این رقابت به شمار می‌رود. بررسی‌های اولیه پس از عرضه پرچمداران هوآوی حاکی از آن است که هرچند ممکن است عدم حضور سیستم عامل پرطرفدار اندروید در این گوشی‌ها روی جذب مشتریان و فروش آن‌ها تاثیر منفی بگذارد ولی هوآوی با برنامه‌ریزی دقیق به دنبال فروش مناسب با Mate 30 است.

فروش بیش از ۲۰ میلیون دستگاه هوآوی Mate 30 حتی بدون سیستم عامل اندروید

حمایت از کالای داخلی، عامل موفقیت گوشی Mate 30

تجربه نشان داده‌اند مردم چین به شکلی چشمگیر از کالاهای داخلی خود حمایت کرده و اگر هوآوی در کشورهای اروپایی و آمریکایی فروش خوبی را بدست نیاورد، بدون شک در داخل کشور خود رکورد شکنی خواهد کرد. هوآوی پس از اجرایی شدن تحریم‌های آمریکا بارها تلاش کرده است روابط خود را با شرکت‌های فناوری آمریکایی برقرار سازند و تا حدودی نیز در این زمینه موفق بوده است اما مدیران این شرکت مصمم هستند وابستگی خود را به کشورهای خارجی کمتر کرده و از همین رو نرم افزارهای گوگل را در گوشی‌های Mate 30 و Mate 30 Pro به کارگیری نکردند. 

با اینکه تاکنون آمریکا و شرکت‎‌های بزرگ فناوری فعال در این کشور از عدم ارتباط با هوآوی ضررهای ملی سنگینی را متحمل شده‌اند ولی به نظر می‌رسد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم‌چنان در اجرای سیاست‌های غلط اقتصادی خود اصرار دارد. در جدیدترین اقدام آمریکاها در تلاش‌اند تا با فشار بر کشورهای اروپایی، مشتریان این کشورها را نیز از خرید محصولات و به ویژه گوشی‌های هوشمند هوآوی منصرف سازند. 

فروش بیش از ۲۰ میلیون دستگاه هوآوی Mate 30 حتی بدون سیستم عامل اندروید

تعداد زیادی از کشورهای اروپایی اعلام کردند بازارهای مصرف در این قاره تلفن‌های همراه فاقد سیستم عامل هوآوی را نمی‌خواهند ولی مدیران هوآوی با تلاش بسیار در صدد تغییر نظر فعالان اقتصادی اروپا و کسب سهم مناسبی از بازار فروش گوشی‌های هوشمند در این منطقه از جهان هستند. 

انتهای پیام/

هوآوی با جدیت به دنبال رکوردشکنی با گوشی Mate 30 حتی بدون حضور سیستم عامل اندروید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار