معرفی پرچمدار جدید هوآوی؛

اطلاعات و مشخصات هوآوی Mate 30 Pro + تصاویر

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام گوشی جدید هوآوی با نام Mate 30 Pro رونمایی شد تا همه اطلاعات آن برای ما فاش شود.

اطلاعات و مشخصات هوآوی Mate 30 Pro + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از یک تابستان طولانی از افشای تصاویر و اطلاعات مختلف و شایعات زیاد از خانواده جدید هوآوی، بالاخره گوشی جدید این شرکت با نام Mate 30 Pro رونمایی شد. این خانواده آمده است تا با سری آیفون ۱۱ و گلکسی نوت ۱۰ رقابت کند. گوشی Mate 30 Pro در واقع جانشین Mate 20 Pro است که در گذشته حضور بسیار موفقی در بازار داشته است.

مشخصات ظاهری گوشی Mate 30 pro

طراحی "Horizon Display" در ابتدا تنها در ادیشن پورشه Mate 20 Pro استفاده شده بود، اما اکنون در صفحه نمایش ۶.۵ اینچی مدل Pro خانواده جدید هوآوی این طراحی خاص به چشم می‌خورد. به همین دلیل دیگر خبری از دکمه صدای این گوشی نیست و برای تغییر میزان صدا کافیست دوبار روی گوشی کلیک کرده و از منوی کناری باز شده این کار را انجام داد.

اطلاعات و مشخصات هوآوی Mate 30 Pro + تصاویر

صفحه نمایش OLED این دستگاه از نرخ استاندارد ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و درون آن اسپیکر قرار گرفته است. در نتیجه در این گوشی خبری از اسپیکر خارجی تماس تلفنی نیست. باتری استفاده شده در Mate 30 Pro دارای ظرفیتی برابر ۴۵۰۰ میلی‌آمپر است که از فناوری SuperCharge 40W پشتیبانی می‌کند. البته نباید شارژر بی‌سیم 27W SuperWirelessCharge این دستگاه را فراموش کرد.

اطلاعات و مشخصات هوآوی Mate 30 Pro + تصاویر

مشخصات داخلی هوآوی Mate 30 Pro

همه این ویژگی‌های ظاهری با یک رم ۸ گیگابایتی و یک حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. می‌توان حافظه این گوشی را با یک رم نانو-اس‌دی افزایش داد. درضمن در این گوشی Kirin 990 5G حضور دارد که توانایی پشتیبانی از هشت اپراتور مختلف اینترنت نسل پنجم را دارد. این گوشی با اندروید ۱۰ از پیش نصب شده که روی آن رابط کاربری EMUI 10 وجود دارد، عرضه می‌شود. همان طور که پیشتر نیز اعلام شده بود، این گوشی از سرویس گوگل پلی پشتیبانی نمی‌کند.

اطلاعات و مشخصات هوآوی Mate 30 Pro + تصاویر

در ضمن قابلیت 3D Face Unlock در این گوشی جدید بهبود یافته و نسبت به Mate 20 Pro سریع‌تر شده است. همچنین برای امنیت بیشتر از حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش در Mate 30 Pro استفاده شده است.

اطلاعات و مشخصات هوآوی Mate 30 Pro + تصاویر

اطلاعات قیمت، دسترسی و تاریخ عرضه Mate 30 Pro

پرچمدار جدید این شرکت در رنگ‌های سبز، نقره‌ای، نارنجی، بنفش و سیاه به فروش می‌رسد. مدل 4G گوشی Mate 30 Pro دارای قیمتی برابر ۱۰۹۹ یورو بوده و این در حالی است نسخه 5G این دستگاه ۱۱۹۹ یورو قیمت دارد. البته هنوز تاریخ عرضه و دسترسی این گوشی هنوز تائید نشده است.

انتهای پیام/

اطلاعات اعلام شده از Mate 30 Pro

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.