کابلی رئیس امداد کنگاور گفت: تا نیمه اول شهریور ماه ۱۳۹۸ اهم فعالیت‌های حمایتی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کابلی رئیس امداد کنگاور گفت : تا نیمه اول شهریور ماه ۱۳۹۸ اهم فعالیت‌های حمایتی به شرح ذیل اعلام شد که به تعداد ۱۸۳۳ خانوار که کمک معیشت میگیرند و ۷۷۰ خانواری که در فعالیت تبصره ۱۴ تحت پوشش حمایتی هستند در سرفصل هزینه‌های حمایت خانواده بیش از ۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

او گفت : فعالیت‌های پرداخت بیمه اجتماعی به تعدد ۵۵۲ نفر بیش از ۱ میلیارد ریال وفعالیت جهیزیه وازدواج به تعداد ۶۵ نوعروس وبانو موردی به مبلغ ۶۷۰ میلیون ریال پرداخت شد.

او گفت:فعالیت اکرام ایتام که ۸۰۵ حامی و ۲۱۲ یتیم تحت پوشش قرار دارند بیش از ۲ میلیارد ریال وطرح محسنین شامل ۳۱۵ حامی و ۱۳۶ یتیم که بیش از ۹۵۴ میلیون ریال توسط خیرین به حساب ایتام واریز شده است وبقیه اعتبار در سرفصل‌های عمرانئ وفرهنگی وغیره هزینه شده است .

۵۰ بسته فرهنگی به دانش آموزان نیازمند در شهرستان سنقر اهدا شد

رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید ۵۰ بسته فرهنگی شامل کیف و لوازم التحریر از سوی اداره اوقاف و امور خیریه به دانش آموزان نیازمند در شهرستان سنقر اهدا شد.

 صفدر امجدیان گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقر ۵۰ بسته فرهنگی به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

امجدیان افزود: این بسته‌ها شامل کیف و لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان سنقری بوده است.

او افزود: ارزش این بسته‌های اهدایی بیش از ۱۰ میلیون تومان بوده است.

امجدیان با یادآوری اینکه هم اکنون ۶۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان از حمایت‌های کمیته امداد بهره مند می‌شوند، گفت: این نهاد پیش از آغاز سال تحصیلی جدید نیز ۱۲۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به این دانش آموزان مددجو پرداخت کرده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در دهم مهر ماه سال جاری، گفت: کمیته امداد آمادگی دارد کمک‌های مردمی را جمع آوری و در اسرع وقت در میان دانش آموزان نیازمند توزیع کند .

.

 

 

انتهای پیام/د

۱۸۳۳ خانوار کمک معیشت میگیرند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.