رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین گفت : کمیته امداد در آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند در شهرستان هرسین پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مراد محمدی، رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین گفت : هم اکنون ۷۵۶ دانش آموز در شهرستان هرسین از خدمات تحصیلی این نهاد بهره مند می‌شوند.

او با بیان اینکه کمیته امداد برای کمک به تحصیل رایگان دانش آموزان نیازمند کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌کند، گفت : در آغاز سال تحصیلی جاری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیل به دانش آموزان نیازمند در شهرستان هرسین پرداخت شده است.

با یادآوری اینکه ۲۶۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در شهرستان هرسین از خانواده‌های ایتام و محسنین هستند، گفت : این دانش آموزان در کنار کمک هزینه‌های تحصیلی از کمک‌های مادی و معنوی حامیان خیر نیز بهره مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین گفت: در ابتدای سال تحصیلی جاری در کنار کمک هزینه تحصیلی این نهاد بیش از ۴۰ میلیون تومان نیز از سوی حامیان خیر به دانش آموزان یتیم و مشمول طرح محسنین در شهرستان هرسین اهدا شده است

موکب‌ها آماده پذیرایی از زائران حسینی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه موکب‌های این نهاد از بیست و سوم مهر ماه آماده پذیرایی از زائران حسینی (ع) هستند، گفت: کمیته امداد شش موکب در مسیر زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برپا خواهد کرد.

 محسن رخصی گفت: کمیته امداد استان کرمانشاه شش موکب در مسیر زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برپا خواهد کرد.

رخصی با بیان اینکه این موکب‌ها در شهر و شهرستان‌های کنگاور، اسلام آبادغرب، حمیل، سرپل ذهاب و قصرشیرین برپا می‌شوند، گفت: در شهرستان قصرشیرین دو موکب برای خدمت رسانی و پذیرایی از زائرین حسینی مستقر خواهد شد.

او افزود: همچنین این نهاد دو محل برای اسکان و استراحت زائران در ابتدای شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی تدارک خواهد دید.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: موکب‌های این نهاد از بیست و سوم مهر ماه تا چهار روز بعد از گذشت اربعین حسینی برقرار خواهند بود.

محسن رخصی افزود: همچنین طی این مدت مجتمع فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان صحنه نیز آماده اسکان زائران است.
 رخصی گفت : کمیته امداد برای خدمت رسانی بهتر به زائران حسینی نذورات و کمک‌های مردمی را نیز در موکب‌ها جمع آوری می‌کند .

 

 

انتهای پیام/د

۷۵۶ دانش آموز از خدمات تحصیلی این نهاد بهره مند می‌شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.