معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : کرمانشاه یک استان پراستعداد است و از یک موقعیت جغرافیایی و مبادلاتی ویژه برخوردار می‌باشد علاوه بر این‌ها دارای منابع آبی و پتانسیل‌های گردشگری بی‌مانندی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : کرمانشاه باوجود این همه پتانسیل از یک نرخ بیکاری بالا برخوردار است و رهایی از وضعیت نیازمند تلاش و فعالیت بسیار بیشتر است.

او گفت : یکی از مقوله‌های جدی در توسعه کشور‌ها موضوع توجه به مقوله عدالت اجتماعی است و مکاتب اقتصادی در صورتی مورد پذیرش اجتماعی قرار می‌گیرند که به مقوله عدالت توجه داشته باشند.

او افزود: خوشبختانه در کشور، در کنار رشد اقتصادی، شاهد ایجاد نهاد‌های بسیار ارزشمندی مانند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد، بهزیستی و ... بوده ایم که به گسترس عدالت اجتماعی در کشور کمک کرده اند.

او گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ع) از جمله نهاد‌هایی است که عملکرد مناسبی در مقوله عدالت اجتماعی داشته است و در حوزه‌های مدرسه سازی، ساخت مسجد، اجرای پروژه‌های عام المنفعه، توانمندزایی و اشتغال زایی کار‌های فراوانی انجام داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: از ظرفیت‌های این مجموعه ارزشمند بیش از این‌ها در راستای ایجاد مسکن محرومین، توسعه زیرساخت‌ها، ایجاد منطقه کارگاهی، محرومیت زدایی از حاشیه شهر‌ها و اشتغال زایی بیشتر در استان کرمانشاه بهره بگیریم .

 

 

انتهای پیام/د

نرخ بالا بیکاری

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.