رییس کمیته امداد دالاهو گفت: در طی دوره ۶ ماهه سالجاری تعداد ۳۹ طرح اشتغال زایی برای مددجویان ایجاد گردیده است.

پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان سرپل ذهابیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  بهرامی رییس کمیته امداد دالاهو گفت: در طی دوره ۶ ماهه سالجاری تعداد ۳۹ طرح اشتغال زایی برای مددجویان ایجاد گردیده است.

او بیان کرد:  مبلغ ۱۱میلیارد ۹۵۰میلیون  ریال وام جهت اجرای طرح‌های فوق پرداخت شده که مبلغ ۲میلیارد ۰۵۰میلیون میلیون ریال از اعتبارات امداد و مبلغ ۹میلیارد۹۰۰ میلیون ریال از تسهیلات بانکی بوده است.

بهرامی ادامه داد:  جهت پایدار سازی طرح‌های اشتغال به تعداد ۱۰۷ نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای داده شده و برای ۳ نفر از مددجویان توسط امداد کاریابی شده است و برای تعداد ۱۵ مورد از طرح‌های اشتغال زایی راهبری شغلی ایجاد شده وتعداد ۱۵۷۹ طرح اشتغال زایی فعال در شهرستان دالاهو داریم.

 

پرداخت تسهیلات بانکی برای اشتغال  مددجویان 

 


حسینی رئیس کمیته امدادثلاث باباجانی  گفت: در  ۶ ماهه اول سالجاری  از محل منابع امدادواشتغال زایی به تعداد۴فقره مبلغ ۱میلیارد ریال پرداخت شده است.

او با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی جهت اشتغال زایی گفت: در این مدت  ۹ فقره به مبلغ ۴میلیاردریال به مددجویان  پرداخت شده است.

حسینی گفت:  تسهیلات توسعه پایدار روستایی نیز  به تعداد۴۴فقره به مبلغ ۱۹میلیارد۸۳۸میلیونریال پرداخت شده و تعداد ۳۰ فقره پرونده وام بشرح زیر تعیین شعبه وضمانت جهت دریافت تکمیل ودر صورت تامین اعتبار از محل‌های سایربانک‌ها وصندوق امداد ولایت پرداخت خواهدشد.

او بیان کرد : این پرونده ها مربوط به۱۲ فقره  هرکدام به مبلغ ۳۰۰میلیون ریال ضمانت کامل از محل منابع امداد توسط صندوق امداد ولایت ،  ۱۸ پرونده به مبلغ کل ۶میلیارد و ۳۰۰میلیونریال تسهیلات بانکی که تعیین شعبه شده است.



 


موکب کمیته امداد اسلام آباد غرب میزبان زائران حسینی می‌شود



محمدبیگزاده، رئیس کمیته امداد اسلام آباد غربموکب کمیته امداد با هدف پذیرایی برای زوار در مسیر کاروانیان زائران امام حسین (ع) برپا می‌شود.

 با بیان اینکه این موکب همزمان با بازدید مدیر کل کمیته امداد و مسئولان شهرستان برپا و آماده پذیرایی از زوار امام حسین (ع) است و در این موکب از زوار حسینی به نحو شایسته‌ای پذیرایی خواهد شدو روزانه سه وعده غذای گرم در میان زوار داده می‌شود.

محمدبیگزاده تاکید کرد: موکب کمیته امداد تا روز بازگشت زائران از مراسم عزاداری اربعین حسینی برقرار خواهد بود.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب با تاکید بر اینکه خدمت به زوار حسینی نعمتی است که در کنار خدمت به محرومان نصیب کمیته امداد شده است، گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای اعزام مددجویان به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی و همچنین خدمت رسانی به زوار اباعبدالله (ع) به کمیته امداد شهرستان اهدا کنند.

انتهای  پیام/ز

 

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.