بروزرسانی ۱۳.۱ سیستم عامل iOS منتشر شد

شرکت اپل روز گذشته بروزرسانی ۱۳.۱ سیستم عامل iOS را با هدف رفع ایرادات موجود در نسخه قبلی این سیستم عامل منتشر کرد.

بروزرسانی ۱۳.۱ سیستم عامل IOS منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شعارهایی که شرکت اپل همواره از آن یاد می‌کند، شعار "اول مشتری"  است که در حال حاضر کمتر شرکتی به آن توجه می‌کند؛ این شرکت در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که اپل بدون اینکه به کاربران خود اعلام کند بروزرسانی بسیار کوچکی را برای گوشی‌های قدیمی خود عرضه کرده است که حداکثر فرکانس CPU این دستگاه‌ها را کاهش می‌دهد تا از این طریق مصرف باتری این گوشی‌ها کاهش یابد چرا که باتر بیشتر این گوشی‌ها پس از گذشت چند سال تخریب می‎‌شود و به مرور زمان از کار می‌افتد.

چند روز از عرضه سیستم عامل iOS 13 توسط اپل برای گوشی‌‎های نسل بعد از iPhone 6s می‌گذرد و بسیاری از کاربران ایرادات موجود در این نسخه iOS را به شرکت اپل گزارش داده‌اند و از آنجایی که این ایرادات بسیار زیاد بود، شرکت اپل تصمیم گرفت نسخه ۱۳.۱ سیستم عامل خود را یک هفته زودتر از تاریخ معین و در ۲۴ سپتامبر عرضه کند. اما یکی از وب سایت‌های تحلیل‌گر سیستم عامل iOS در بروزرسانی دیروز اپل ایرادی را پیداکرده است که امکان دارد به گوشی‌های iPhone XS، XS Max و XR آسیب وارد کند اما این خبر هنوز به تایید سایر منابع نرسیده است.

بروزرسانی ۱۳.۱ سیستم عامل IOS منتشر شد

این بروزرسانی اخیر شرکت اپل صرفا با هدف رفع ایرادات موجود در نسخه اول iOS 13 در دسترس کاربران قرار گرفته است که از مهم‌ترین ایرادات مطرح شده در آن می‌توان به حل مشکل مصرف بالای باتری و گرم شدن بیش از حد گوشی  اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: نتیجه ناامیدکننده گلکسی فولد در آزمایش مقاومت + تصاویر


شرکت اپل در iOS 13 قابلیتی را به بخش باتری گوشی اضافه کرده است که در واقع این بخش را هوشمند ساخته و مانع از تخریب زود هنگام باتری گوشی خواهد شد و در این بروزرسانی نیز سعی کرده است ایرادات موجود در این قابلیت را هم برطرف کند.

انتهای پیام/

بیشتر ایرادات موجود در iOS 13 رفع شدند

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.