نتیجه ناامیدکننده گلکسی فولد در آزمایش مقاومت + تصاویر

یکی از یوتیوبرهای معروف دنیای فناوری با انجام آزمایش مقاومت گوشی گلکسی فولد ۲.۰ به نتایج ناامیدکننده‌ای رسید.

نتیجه ناامیدکننده گلکسی فولد در آزمایش مقاومت +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ اولین شرکتی است که توانست گوشی منعطف را وارد بازار کند. البته مسیر عرضه گلکسی فولد بسیار پرفراز و نشیب بوده است. چند هفته پیش سامسونگ به صورت رسمی فروش این دستگاه خود را آغاز کرد و بالاخره آن را به دست خریدارانش رساند.

اما به تازگی تست مقاومت گلکسی فولد انجام شده است و حرف‌هایی برای گفتن دارد که شاید برای شرکت سازنده زیاد جالب نباشد.

نتایج ناامید کننده گلکسی فولد در تست مقاومت

یکی از یوتیوبر‌های معروف دنیای فناوری به طریقی توانست به گوشی "گلکسی فولد ۲.۰" دسترسی پیدا کند. این فرد به شکنجه کردن گوشی‌های جدید معروف است. او با این کار مقاومت آن‌ها را بررسی می‌کند تا به همه قدرت بدنه آن‌ها را ثابت کند. البته او برای آزمایش قدرت بدنه گوشی منعطف سامسونگ علاوه بر کار‌های همیشگی، یک بخش جدید نیز انجام داده است.

نتیجه ناامیدکننده گلکسی فولد در آزمایش مقاومت +تصاویر

این یوتیوبر معروف علاوه بر ارزیابی مقاومت این گوشی در برابر شعله، خم شدن و خراش پا جلوتر نهاد و این دستگاه ۲۰۰۰ دلاری را در تماس مستقیم با گرد و خاک قرار داد. متاسفانه نتیجه این آزمایش‌ها آن چنان مطلوب نشد.

نتیجه ناامیدکننده گلکسی فولد در آزمایش مقاومت +تصاویر

با وجود این که سامسونگ اخطار داده بود که گلکسی فولد ۲.۰ ضد آب و ضد گرد و غبار نیست، اما دیدن این که چقدر راحت یک جسم خارجی کوچک می‌تواند بین صفحه نمایش ۷.۳ اینچی داخلی و لایه پلاستیکی محافظ وارد شود و کارکرد آن را با مشکل مواجه کند، بسیار تکان دهنده است. انتظار می‌رود این آسیب‌پذیری عجیب در مقابل گرد و غبار نه تنها ناراحتی زیادی برای کاربران این گوشی ایجاد کند بلکه همانطور که در این آزمایش اثبات شده است، می‌تواند در طولانی مدت باعث بروز همان آسیب صفحه نمایش دائمی شود که اینفلوئنسر‌ها در ماه آوریل به تجربه کردند.

نتیجه ناامیدکننده گلکسی فولد در آزمایش مقاومت +تصاویر

حالا که صحبت از آسیب‌پذیری جبران ناپذیر شد، باید بدانید که هنگامی که سامسونگ به شما هشدار می‌دهد "فشار زیادی به صفحه نمایش وارد نکنید"، کاملا جدی است. زیرا حتی ناخن شما می‌تواند صدمه قابل توجهی به صفحه نمایش منعطف، اما فوق‌العاده ضعیف AMOLED در قسمت داخلی دستگاه وارد کند.

نتیجه ناامیدکننده گلکسی فولد در آزمایش مقاومت +تصاویر

البته در نیمه پر لیوان، صفحه نمایش کوچکتر، قاب فلزی، دوربین‌های پوشیده شده با شیشه و پنل شیشه‌ای پشت گلکسی فولد به همان اندازه که از یک گوشی گرانقیمت پرچمدار انتظار می‌رود مقاوم هستند. در حقیقت لولا وسطی این دستگاه تقریباً به شکل باورنکردنی قوی است و از تلاش‌های مکرر این فرد برای شکستن کل دستگاه با خم کردن به روش اشتباه، جان سالم به در می‌برد.

نتیجه ناامیدکننده گلکسی فولد در آزمایش مقاومت +تصاویر

انتهای پیام/

تست مقاومت گوشی گلکسی فولد سامسونگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار