غیرفعال‌سازی سرویس استوری گروهی در فیسبوک

فیسبوک پس از ۹ ماه از راه‌اندازی قابلیت استوری گروهی در این شبکه اجتماعی، قصد دارد آن را برای همیشه غیرفعال کند.

غیرفعال‌سازی سرویس استوری گروهی در فیسبوکبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران فیسبوک اعلام کردند سرویس استوری گروهی (Group Stories) از تاریخ ۴ مهر ماه سال جاری برای همیشه غیر فعال می‌شود. این ویژگی حدود ۹ ماه پیش به شبکه اجتماعی فیسبوک اضافه شده بود و حالا با تصمیم دست‌اندرکاران این نرم‌افزار پرطرفدار از دسترسی خارج می‌شود.


بیشتر بخوانید: امکان به اشتراک گذاری استتوس واتس‌اپ در فیسبوک


اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به اشتراک وضعیت و شرایط روزانه خود در قالب استوری گروهی با دوستانتان علاقه دارید باید بدانید پس از چهارم مهر دیگر نمی‌توانید از این سرویس استفاده کنید. فیسبوک اعلام کرده است بعد از تاریخ اعلام شده تنها در خدمات Group Stories تغییراتی کلی ایجاد و استوری‌های گذشته این سرویس حذف می‌شوند ولی در ویژگی استوری انفرادی هر کاربر هیچ تغییری اعلام نمی‌شود. 

غیرفعال‌سازی سرویس استوری گروهی در فیسبوک

فیسبوک سرویس Group stories را غیرفعال می‌‌کند

یکی از مدیران ارشد فیسبوک در پاسخ به پرسش‌های مطرح شده در مورد علت حذف این سرویس گفت: "این شرکت همواره به دنبال افزایش رضایت کاربران خود است و هرگونه اقدام برای تغییر در برنامه کاری و اجرایی این شبکه اجتماعی برای بیشتر شدن تعداد کاربران و ارتقاء کیفی برنامه انجام می‌گیرد. بررسی‌های کارشناسان در ۹ ماه گذشته نشان داده است کاربران از سرویس Group Stories رضایت کافی ندارند. پس از حذف استوری گروهی مطمئنا در آینده سرویس‌های سرگرم‌کننده جدیدی ارائه می‌شود. "

غیرفعال‌سازی سرویس استوری گروهی در فیسبوک

برخی از کارشناسان فناوری معتقدند از جمله مهم‌ترین علل حذف Group Stories از سوی فیسبوک نقص امنیتی و احتمال بسیار بالای نفوذ به حساب‌های شخصی کاربران بوده است. باتوجه به رقابت بسیار شدید شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مختلف در سراسر جهان، فیسبوک کار بسیار سختی برای جذب بیشتر کاربران پیش رو دارد و در تلاش است تا با روش‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان کسب کند. 

انتهای پیام/

قطع دائمی سرویس استوری گروهی در فیسبوک

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار