امکان به اشتراک گذاری استتوس واتس‌اپ در فیسبوک

اضافه شدن ویژگی جدید به اپلیکیشن واتس‌اپ سبب شد تا از این پس امکان به اشتراک‌گذاری استوری این برنامه در فیسبوک فراهم شود.

امکان به اشتراک گذاری استوری واتس‌اپ با فیسبوکبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه واتس‌اپ به عنوان یکی از نرم‌افزارهای زیر مجموعه شرکت فیسبوک راه‌های ارتباطی خود با این شبکه اجتماعی را گسترش می‌دهد. کاربران واتس‌اپ از این پس می‌توانند استتوس خود را علاوه بر به اشتراگ‌گذاری با کاربران این پیام‌رسان در شبکه اجتماعی فیسبوک نیز در معرض دید قرار دهند و در واقع در دو محل استوری خود را قرار دهند.


بیشتر بخوانید: ورود به واتس‌اپ با حسگر اثر انگشت


البته هنوز کاربران بسیاری در کشورهای مختلف جهان نمی‌‎‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و تنها در هند و برخی از کشورهای اروپایی قابلیت به اشتراک‌گذاری استوری بین واتس‌اپ و فیسبوک به صورت محدود فعال شده است. واتس‌اپ اعلام کرده است توضیحات تکمیلی در مورد این ویژگی را در سایت رسمی خود منتشر کرده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌گاه واتس‌اپ علاوه بر کسب اطلاعات در مورد نسخه جدید این پیام‌رسان، لیست کشورهایی که می‌توانند از ویژگی اشتراگ‌گذاری استوری در واتس‌اپ و فیسبوک استفاده کنند را ببینند. 

امکان به اشتراک گذاری استوری واتس‌اپ با فیسبوک

افزایش ارتباط واتس‌اپ و فیسبوک نتیجه اضافه شدن ویژگی به اشتراک‌کذاری استوری

اگر شما از جمله کاربران برنامه واتس‌اپ هستید که گزینه Share to Facebook Story را در قسمت مشاهده استتوس خود(My status) را  مشاهده می‌کنید، واتس‌اپ سرویس اشتراک‌گذاری استوری را برای شما فعال کرده است. پس از اشاره روی گزینه مذکور پنجره‌ای برای شما باز شده و از طریق آن می‌توانید به آسانی استتوس خود را علاوه بر واتس‌آپ به شکل استوری در فیسبوک نیز قرار دهید. 

امکان به اشتراک گذاری استوری واتس‌اپ با فیسبوک

استوری انتخاب شده برای نمایش در فیسبوک می‌تواند به انتخاب کاربر برای همه دوستان و طرفداران نمایش داده شود یا فقط برای تعدادی محدودی از آن‌ها قابل مشاهده باشد.واتس‌اپ با کاهش محافظت‌های امنیتی برای این قابلیت به کاربران امکان می‌‎دهد تا استوری خود را نه تنها در فیسبوک هماهنگ با اندروید بلکه برای نسخه‌های منطبق با سیستم عامل iOS نیز ارسال کنند. 

انتهای پیام/

استوری خود را علاوه بر واتس‌اپ در فیسبوک نیز به اشتراک بگذارید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار