عرضه هم‌زمان دو نسخه مختلف پلی‌استیشن ۵؛ شایعه یا واقعیت؟

برخی از منابع افشاء کردند سونی قصد دارد هم‌زمان با رونمایی از کنسول بازی پلی‌استیشن ۵ دستگاه‌های بازی دیگری را نیز عرضه کند.

عرضه دستگاه PS5 Pro هم‌زمان با پلی‌استیشن ۵به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی با برنامه‌ریزی گسترده و دقیق برای معرفی هرچه بهتر و باشکوه‌تر کنسول بازی پلی استیشن ۵ تصمیم دارد هم‌زمان با رونمایی از این کنسول پرطرفدار چند دستگاه سرگرمی دیگر از جمله PS5 Pro را عرضه و در دسترس عاشقان دنیای گیم قرار دهد.


بیشتر بخوایند: ساخت بازی Death Stranding سه سال طول کشید


در حالی که هنوز جزئیات زیادی از کنسول محبوب و پرطرفدار پلی‌استیشن ۵ منتشر نشده است و گیمرها نمی‌دانند دقیقا باید انتظار چه دستگاهی را داشته باشند سونی از تولید هم‌زمان کنسولی حتی قوی‌تر از PS5 با نام پلی‌استیشن ۵ پرو سخن گفته است. سونی مدتی بعد از معرفی و عرضه PS4 نیز نسخه Pro آن را عرضه کرد ولی بررسی‌ها و نظرات کاربران این دستگاه نشان داد، PS4 Pro کنسولی میان رده بود و آن طور که انتظار می‌رفت توقعات گیمرها را برآورده نساخت.

عرضه دستگاه PS5 Pro هم‌زمان با پلی‌استیشن ۵

عرضه دستگاه PS5 Pro هم‌زمان با پلی‌استیشن ۵

اما سونی نسخه Pro پلی‌استیشن ۵ را دستگاهی بسیار قدرتمند دانسته و آن را به عنوان کنسولی شگفت‌انگیز معرفی کرده است. تولید و عرضه هم زمان PS5 و PS5 Pro می‌تواند اتفاقی بسیار هیجان‌انگیز برای عاشقان دنیای گیم باشد و توجهات زیادی را به سونی شرکت سونی و محبوب‌ترین کنسول‌های بازی جهان معطوف سازد. 

پس از انتشار خبرهای جدید از شرکت سونی برخی از کارشناسان فناوری تصمیم جدید سونی را عجیب دانسته و گفتند: "عرضه هم زمان دو کنسول قدرتمند سونی باهم آن هم در شرایطی که سونی PS5 Pro را حتی قوی‌تر از پلی‌استیشن ۵ دانسته است، می‌تواند تا حدی زیادی روی فروش و تمرکز مشتریان روی جدیدترین نسل کنسول پلی‌استیشن تاثیر منفی داشته باشد. "

عرضه دستگاه PS5 Pro هم‌زمان با پلی‌استیشن ۵

البته هنوز هیچکدام از تصمیمات سونی به صورت رسمی اعلام نشده و ممکن است دستگاه‌ها یا دستگاه‌های جدید این شرکت در یک زمان عرضه نشود برای درک واقعیت و برنامه‌های اصلی سونی باید منظر ماند و شاهد مراسم رونمایی از PS5 در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی بود. 

انتهای پیام/

سونی در تلاش برای عرضه هم‌زمان PS5 Pro هم‌زمان با پلی‌استیشن ۵

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار