رئیس ستاد عتبات عالیات استان گفت: ۴۲ موکب استان خراسان جنوبی در شهر مقدس کاظمین در اربعین به زائرین خدمات رسانی خواهد کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  جوینده رئیس ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی درمراسم برگزاری زیارت قسمتی از سنگ قبر امام حسین در خضری دشت بیاض گفت: موکب خضری دشت بیاض در اربعین حسینی در ورودی موکب های استان برپا خواهد شد و به زائرین امام حسین"ع" و زائرین پاکستانی خدمات رسانی خواهدکرد.

او افزود: از امشب اولین گروه به کاظمین برای انجام زیر ساخت‌های موکب‌ها از استان  اعزام خواهند شد که پیش بینی می‌شود برای ۲۰ هزار زائر امکان زیستی و ۳۵ هزار غذای گرم فراهم شود .

 غضنفری مسئول ستاد عتبات عالیات بخش نیم بلوک گفت:  در ۶ ماهه گذشته تا به الان مردم بخش نیم بلوک و خضری دشت بیاض ۱۰۵ میلیون تومان وجه نقد به ستاد عتبات عالیات کمک کرده اند که در بخش سرانه هر نفر ۱۱ هزار تومان است که با توجه به بالاترین سرانه در کمک به جمع اوری نذورات رکورددار درسطح کشور بوده ایم.

او  همچنین افزود: در خضری دشت بیاض نیز سرانه کمک به ستاد ۱۳ هزار تومان است که این کمک‌ها هم چنان ادامه دارد و امیدورایم با توجه به نزدیکی فصل برداشت زعفران که پیش رو داریم پیش بینی می شود سرانه تا ۱۹ هزار تومان نیز افزایش یابد.

غضنفری گفت: مردم بخش نیم بلوک تا به امروز ۸ خشت طلا و ۵۰ هزار متر مربع سنگ حرم امام حسین وصحن حضرت زینب "س" را خریداری کرده اند.

 انتهای پیام / ط ا

اعزام اولین گروه به کاظمین در انجام زیر ساخت‌های موکب‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.