رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: ۹۲هزار مترمربع از معابر روستایی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون زیر سازی و آسفالت شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مسعود شیرزاده رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: امسال طرح آسفالت ۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار باشت با ۷۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار اجرا شده است.

او بیان کرد: هم اکنون عملیات زیرسازی و آسفالت در هشت روستای این شهرستان با کمک پنج اکیپ ماشین آلات بازگشایی معابر در دست اجراست.
شیرزاده ابراز داشت:چاه تلخ،لیراب،تنگ هنگون و سرتیپ آباد از جمله روستاهایی است که هم اکنون در حال انجام عملیات زیرسازی و آسفالت است.
او مساحت آسفالت در حال انجام روستاهای باشت را ۶۰ هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: این طرح ها تا سه ماه آینده تکمیل می شود.

شیرزاده اعتبار طرح های زیرسازی و آسفالت در دست انجام باشت را ۵۱ میلیارد ریال برآورد کرد.

او بیان کرد: چهار روستای دیگر باشت که نیازمند آسفالت معابر است پس از تکمیل هشت طرح در حال اجرا انجام خواهد شد.

او میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح آسفالت و زیر سازی این روستاها را بیش از ۲۰میلیارد ریال اعلام کرد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت از اجرای طرح هادی ۴۸ روستای بالای ۲۰ خانوار باشت خبر داد.

شیرزاده افزود: امسال همچنین ۱۰ میلیارد برای بازسازی روستاهای آسیب دیده از سیل و هفت میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات متوازن به اجرای طرح های عمرانی روستاهای شهرستان اختصاص یافته است.

او از تلاش های نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای تامین اعتبار توسعه روستاهای باشت قدردانی کرد.

شیرزاده با یادآوری اجرای طرح های عمرانی به ویژه آسفالت معابر با هزینه های کلان از دستگاه های خدمات رسان خواست در صورت نیازبه حفاری با بنیاد مسکن تعامل کنند.
شهرستان باشت دارای۱۲۰ روستا است که از این تعداد ۱۱ روستا دارای جمعیتی بیش از ۵۰ خانوار و ۴۴ روستا دارای جمعیتی بیش از ۲۰ خانوار است.

۵۲درصد از جمعیت ۲۲ هزار نفری باشت در روستاها زندگی می کنند.

 

انتهای پیام/ط

آسفالت ۹۲هزار متر مربع از معابر روستایی باشت 

 

برچسب ها: وضعیت راه ها ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.