سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم از هر ۲ تیم استقلال وذوب آهن بازی خوبی را ببینیم و ذوب‌آهن پنج‌شنبه اولین پیروزی فصل خود را کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محسن کرباسچی سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با ابراز رضایت از شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از بازی مقابل استقلال اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است، بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و برای بازی پنج‌شنبه سرحال و آماده هستند و انگیزه بالایی برای شکست دادن استقلال دارند.

او افزود: مقابل استقلال کاری به نتیجه شهرآورد تهران نداریم و تمام تمرکز کادر فنی و بازیکنان روی بازی خودمان است و امیدوارم که یک بازی خوب و تماشاگرپسند ارائه شود.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: بازیکنان ما همیشه مقابل تیم‌های بزرگ و پایتخت‌نشین انگیزه‌های بیشتری دارند و مطمئن باشید که بهترین بازی ممکن را به نمایش می‌گذارند. امیدوارم از هر ۲ تیم بازی خوبی را ببینیم و ذوب‌آهن پنج‌شنبه اولین پیروزی فصل خود را کسب کند.

او با تایید خبر بهبودی مصدومیت ارسلان مطهری و کریستانوس، خاطرنشان کرد: تیم بازیکن مصدومی ندارد و مطهری و کریستانوس نیز بهبود یافته و در تمرینات، آماده نشان داده‌اند و بنا به تشخیص کادرفنی می‌توانند مقابل استقلال بازی کنند.

کرباسچی درباره اخبار منتشرشده درباره پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: مدیریت کارخانه و مدیرعامل باشگاه در تلاش هستند که این مشکل رفع شود و بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود. امیدوارم این مشکل حل شده و دغدغه‌های مالی و فکری بازیکنان برطرف شود.

انتهای پیام/م

 

وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیش از بازی با استقلال

منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.