آئین افتتاح ۳۵ واحد مسکونی احداثی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۶۱۵ واحد احداثی در مجموع برای مددجویان داشتیم که سال گذشته ۴۰۵ واحد تکمیل و تحویل مددجویان داده شد و همچنین آئین افتتاح ۳۵ واحد مسکونی احداثی مددجویان برپا گردید.

او افزود: در حال حاضر برای مددجویان ۲۱۰ واحد باقی‌مانده با کمک مجموعه سپاه استان در حال احداث هستند و تا پایان امسال به اتمام خواهند رسید.

موصلی بیان داشت: با کمک بسیج سازندگی سپاه خانواده‌های محروم در سراسر روستا‌های استان شناسایی شدند و توافقنامه‌های مشترکی جهت احداث منزل برای آن‌ها امضاشده که خیلی از این منازل مسکونی در مناطق صعب‌العبور مانند سردشت و شهیون دزفول و مناطق روستایی اندیکا، باغملک و دهدز قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تصریح کرد: همکاری‌های گسترده‌ای بین کمیته امداد و سپاه جهت رفع فقر و محرومیت شکل‌گرفته که نیاز است در حوزه اشتغال و توانمندسازی محرومین، توسعه اشتغال خرد و بهبود زیرساخت‌های فرهنگی توجه بیشتری شود و به علت بالا بودن هزینه‌های ساخت‌وساز سعی شده که از ظرفیت بالای گروه‌های جهادی در این امر استفاده شود.

انتهای پیام/م

ساخت واحد های مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.