مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از افتتاح و بهره برداری پروژه‌های مختلف در سراسر استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ پاسدار یونس زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به فعالیت‌های مخلصانه و مجدانه جهادگران بسیج سازندگی در عرصه‌های گوناگون گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، یکهزار و ۲۰۰ واحد مسکونی تعمیر و بازسازی شده که در اثر سیلاب اخیر دچار آسیب شدند، در مناطق سیل زده مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

او افزود: براساس تفاهم نامه منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی (ره)، تعداد ۳۵ باب منزل مسکونی در مناطق سیل زده که به طور کامل نوسازی شدند به مددجویان این کمیته تحویل داده می‌شوند.

سرهنگ زبیدی بیان کرد: در مناطق زلزله زده خوزستان نیز تعداد ۳۵ باب مدرسه که به همت جهادگران بسیج سازندگی تعمیر و بازسازی شدند، در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهند شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: افتتاح و بهره برداری از ۱۱۰ پروژه محرومیت زدایی شامل؛ احداث مسجد، پل روستایی، خانه محرومان، سرویس بهداشتی و نیز پروژه‌های آبرسانی و بازسازی مزار شهدا در شهر‌های مختلف استان از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در هفته دفاع مقدس به شمار می‌روند.

به گفته سرهنگ مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان، تمامی این طرح‌ها و پروژه‌ها با تلاش و همت ۹ هزار جهادگر و در غالب ۳۹۰ گروه جهادی در سراسر استان انجام شده است.

انتهای پیام/گ

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.