مدیر توسعه بازار شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: سه شرکت در حوزه فرآوری و بسته بندی خرما از استان در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو (WorldFood) حضور دارند.

عبدالرضا میگلی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: نمایشگاه صنایع غذایی مسکو صبح امروز در پایتخت روسیه آغاز شده است و چهار روز ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: این نمایشگاه معتبرترین نمایشگاه محصولات غذایی در آسیای میانه به شمار می‌رود و شرکت‌های مطرح جهانی در حوزه محصولات غذایی در آن شرکت دارند.

مدیر توسعه بازار شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر بیان کرد: بوشهری‌ها پنجمین سال است که در نمایشگاه محصولات غذایی روسیه شرکت می‌کنند.

در همین حال مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر نیز گفت: کسانی که از این استان در این نمایشگاه حضور یافته‌اند، اعضای خوشه صنعتی خرما هستند که در قالب انجمن ملی خرمای بوشهر محصولات این حوزه را عرضه کرده‌اند.

مهدی صفوی افزود: در نمایشگاه امسال، یک شرکت مدیریت صادرات که آشنا به فنون مذاکره، قرارداد‌های بین المللی، بازاریابی خارجی و زبان‌های خارجی است با عقد قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر به عنوان مشاور در کنار تولیدکنندگان خرمای بوشهر است.

او بیان کرد: طرح توسعه خوشه صنعتی خرمای استان به همت شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر در سال ۹۱ آغاز و در سال ۹۴ به انجمن ملی خرمای ایران شعبه بوشهر تحویل داده شد.

خرمای استان بوشهر بازار خوبی در آسیای میانه دارد و در سال‌های اخیر زمینه افزایش بازارپسندی این محصول در نقاط مختلف جهان فراهم شده است.

انتهای پیام/ک

حضور صنایع خرمای استان بوشهر در نمایشگاه مسکو

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.