مدیر شهرستانی طرح آبادانی و پیشرفت لنده خبرداد : مرکز بستر درمانی لنده تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از مرکز بستر درمانی لنده تا پایان سال ۹۸به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مدیر شهرستانی طرح آبادانی و پیشرفت لنده گفت: با همکاری بنیاد علوی مرکز بستر درمانی این شهرستان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مراد مرادی افزود: طرح مهم بستر درمانی ۱۰ تختخوابی شهرستان لنده با حمایت مالی بنیاد علوی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال  با زیر بنای یک هزار و ۸۰ متر مربع در زمینی به وسعت سه هزار متر مربع در حال اجراست.

او بیان کرد: این پروژه بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ودر دو طبقه با توجه به تعهدات بنیاد روند اجرایی خوبی دارد.

مرادی اضافه کرد: با بهره برداری از این مرکز درمانی پزشکان متخصص”اطفال، زنان، جراح عمومی” با بخش‌های زایمان ترکیبی، بستری بزرگسالان و خردسالان، آزمایشگاه، اتاق احیاء، ماما، رادیولوژی، سونوگرافی، دندان پزشکی، بهداشت محیط حرفه‌ای، داروخانه و بخش روانشناسی به مردم این منطقه خدمت رسانی خواهند کرد.

اوافزود: در یک سال گذشته بنیاد علوی در زمینه بهداشتی و درمانی، عمرانی، آموزش و پرورش، ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی و ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان خدمات خوبی به مردم شهرستان لنده ارائه داده است.

سه مرکز بهداشتی و درمانی روستایی و یک مرکز شهری، ۲ پایگاه سلامت شهر و ۱۴ خانه بهداشت روستایی خدمات لازم را به مردم لنده ارائه می‌دهند.

در شهریور ۹۷ با حضور محمد سعیدی‌کیا، رئیس سابق سازمان بنیاد مستضعفان کشور در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لنده به عنوان دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان کشور انتخاب شد.

شهرستان ۲۳ هزار نفری لنده با پنج هزارو ۵۶۰ خانوار، ۱۰۶ روستا و ۴۱ درصد جمعیت روستایی و ۵۹ درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان‌های محروم است.
 انتهای پیام/غ

محرومیت زدایی از لنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.