دانشگاه خلیج فارس هیات علمی جذب می‌کند

دانشگاه خلیج فارس بوشهر به منظور افزایش توانمندی‌های علمی، پژوهشی و اجتماعی خود، از بین دانش آموختگان مقطع دکتری هیات علمی جذب می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه خلیج فارس گفت: در فراخوانی که اکنون برای جذب هیات علمی داده شده، ۱۸ عضو هیات علمی جدید استخدام خواهند شد.

دکتر محمد رضا محمدی زاد افزود: متقاضیان جذب باید همه مقاطع تحصیلی خود را در دوره روزانه دانشگاه‌های معتبر داخلی و یا دانشگاه‌های خارجی مورد تائید وزارت علوم گذرانده باشند، و رشته تحصیلی و گرایش همه مقاطع تحصیلی آن‌ها باید با رشته و گرایش مورد تقاضا برای جذب همخوانی داشته باشد.

او ادامه داد: سوابق پژوهشی متقاضی نیز باید متناسب با گرایش و تخصص مورد تقاضا باشد و حداقل معدل متقاضیان جذب در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به ترتیب ۱۵، ۱۷ و ۱۸ است.

دبیر اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان کرد: همچنین متقاضیان باید ضمن داشتن کارنامه علمی قوی و در سطح مطلوب دانشگاه خلیج فارس دست‌کم به یک زبان زنده بین المللی (انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، عربی) متناسب با رشته تحصیلی خود مسلط باشند و در استخدام رسمی یا پیمانی دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی یا سایر دانشگاه‌ها نباشند.

محمدی زاد، با درخواست از دانش آموختگان استان بوشهر برای مشارکت فعال در این فراخوان، گفت: هر چند ملاک برای جذب هیات علمی سوابق آموزشی، علمی و پژوهشی است، اما در شرایط برابر، اولویت با نیروی‌های بومی است.

او گفت: اکنون ۶ عضو هیات علمی با درجه استاد، ۴۰ نفر با درجه دانشیار، ۱۶۹ نفر با درجه استادیار، ۳۰ نفر با درجه مربی و ۱۱ نفر طرح خدمت سربازی در دانشگاه خلیج فارس به آموزش دانشجویان و انجام فعالیت‌های پژوهشی متناسب با حوزه‌های راهبردی دانشگاه مشغول هستند.

دانشگاه خلیج فارس در سال ۱۳۷۱ راه اندازی شده و هم اکنون دارای ۲۵۶ عضو هیات علمی است و تعداد هشت هزار و ۴۰۰ دانشجو در هشت دانشکده این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/ک

جذب هیات علمی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.