سرویس الکسا اتو با قابلیت آفلاین جدید در خدمت مشتریان

آمازون توانایی‌های دستیار صوتی خود را برای ارتباطات آفلاین با کاربران گسترش داده و خدمات بیشتری را بدون نیاز به اینترنت ارائه می‌دهد.

سرویس الکسا اتو با قابلیت آفلاین جدید در خدمت مشتریانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه تقریبا تمام شرکت‌های بزرگ جهان که در زمینه‌های مختلف فناوری، خدماتی، حمل‌ونقل و موارد دیگر فعالیت می‌کنند، به دنبال استفاده و ارتقاء ویژگی‌های دستیارهای هوشمند هستند. آمازون اخیرا خدمات آفلاین سرویس Alexa Auto را افزایش داده و ارتباط کاربران با الکسا را در این سرویس بیشتر از گذشته کرده است.


بیشتر بخوانید: بازخوانی خاطرات و کارهای روزمره با ویژگی جدید الکسا


دستیارهای صوتی امکانات زیادی از قبیل برقراری تماس، ورود به اپلیکیشن‌های مختلف و جست‌و‌جوهای اینترنتی را بدون نیز به لمس و زدن دکمه‌ای خاص در گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در واقع ضمن ارتباط با دستیارهای صوتی مختلف مانند الکسا، سیری و کورتانا دنیایی جدید به روی کاربران باز می‌شود. 

سرویس الکسا اتو با قابلیت آفلاین جدید در خدمت مشتریان

ارتقاء خدمات سرویس Alexa Auto شرکت آمازون

در سرویس آفلاین جدید الکسا(Alexa Auto) برقراری ارتباطی عمیق‌تر بین کاربر و دستیار صوتی امکان‌پذیر شده است. امکانات بیشتری در زمینه گوش کردن به موسیقی، یافتن جای پارک مناسب و مواردی دیگر در اختیار راننده و سایر سرنشینان قرار می‌گیرد. آمازون Alexa Auto به طور اختصاصی برای زمان رانندگی طراحی کرده است و مهندسان این شرکت معتقدند استفاده از این نرم‌افزار علاوه بر تسریع در یافتن خدمات نظیر محل پارک مناسب برای خود یا نزدیک‌ترین تعمیرگاه، احتمال حوادث رانندگی را نیز تا حد زیادی کاهش می‌دهد زیرا کاربران نیازی به تماشا و لمس نمایشگر گوشی ندارند. 

خدمات آفلاین جدید الکسا اتو می‌تواند خیال بسیاری رانندگان را در مکان‌هایی که دسترسی به شبکه اینترنت وجود ندارد، راحت کرده و بهترین ارتباط را بین خودرو و راننده برقرار سازد. دیگر ویژگی اضافه شده به اپلیکیشن Alexa Auto بخش‌های متنوع سرگرمی است که اگرچه پیش از این نیز وجود داشته ولی به تازگی به شکل محسوسی ارتقاء یافته است. 

سرویس الکسا اتو با قابلیت آفلاین جدید در خدمت مشتریان

کارشناسان فناوری معتقدند ویژگی‌های جدید الکسا اتو بر روی فروش خودروهای مجهز به این سیستم نیز تاثیر مثبت گذاشته و مشتریان بیشتری را به سمت این اتومبیل‌ها جذب می‌کند. 

انتهای پیام/

قابلیت‌های ارتباطی الکسا در Alexa Auto ارتقاء یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار