ارائه خدمات برتر پستی با هواپیمای بدون سرنشین Silent Arrow + تصاویر

هواپیمای بدون سرنشین Silent Arrow، با توانایی خاص و ویژگی‌های کارآمد محموله‌های پستی و محموله‌ها را جا‌به‌جا می‌کند.

ارائه خدمات برتر جا به جایی با هواپیمای بدون سرنشین Silent Arrowبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسل جدید هواپیماهای بدون سرنشین به نام Silent Arrow می‌تواند وسیله‌ای بسیار مناسب برای جا‌به‌جایی محموله‌های پستی و حتی وسایل کم وزن و کوچک خانه باشد. این هواپیماهای پیشرفته به طور اختصاصی برای برای خدمات حمل‌و‌نقل کالا طراحی شده و می‌توانند موجب به وجود آمدن تحول در صنعت پست بین‌المللی کالا شود.


بیشتر بخوانید: احتمال عرضه USB4 تا پایان سال آینده میلادی


چند شرکت سازنده هواپیماهای بدون سرنشین در آمریکا که سابقه همکاری با نیروهای مسلح این کشور را نیز دارند، ایده خدمات حمل‌و‌نقل پیشرفته را به مرحله عمل رسانده و این هواپیماهای بدون سرنشین کارآمد را تولید کردند. این هواپیماها با بهره‌گیری از فناوری GPS به طور دقیق مسیر خود را مشخص کرده و محموله‌های پستی را تا مقصد یا پایگاه مورد نظر ارسال می‌کنند. 

ارائه خدمات برتر جا به جایی با هواپیمای بدون سرنشین Silent Arrow

ارسال آسان و سریع کالا با هواپیمای بدون سرنشین Silent Arrow

مهندسان سازنده Silent Arrow برای جلوگیری از هرگونه در خطر افتادن و آسیب به کالاها، اسناد و نامه‌های داخل این هواپیما، علاوه بر کنترل از راه دور و هدایت آن، برای مقابله با اتفاقات ناگهانی، با تعبیه چتر نجات ویژه شرایط فرود آرام این هواپیما را فراهم آورده‌اند. اگرچه این هواپیما از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردار است ولی هنوز بسیاری از شرکت‌ها و مردم نمی‌توانند به آن اعتماد کرده و ترجیح می‌دهند از همان روش‌های قدیمی برای پست یا ارسال کالا‌های خود اقدام کنند. 

ارائه خدمات برتر جا به جایی با هواپیمای بدون سرنشین Silent Arrow

وزن کل بار قابل حمل با این هواپیمای بدون سرنشین ۷۳۹ کیلوگرم است.  آمازون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در آمریکا و حتی جهان به دنبال خرید و استفاده از این هواپیمای بدون سرنشین برای جا‌به‌جای و ارسال کالاهای خریداری شده از سوی مشتریان خود است. 

انتهای پیام/

هواپیمای بدون سرنشین Silent Arrow، وسیله‌ای کارامد برای ارسال محموله‌های پستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار