ساعت هوشمند لنوو عکس‌های شما را نشان می‌دهد +تصویر

در بروزرسانی جدید Smart Clock لنوو، از این به بعد عکس‌های گوگل فوتوز در این دستگاه به نمایش در می‌آیند.

ساعت هوشمند لنوو عکس‌های شما را نشان می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از اتفاقاتی که صاحبان ساعت‌های هوشمند رومیزی لنوو را ناامید می‌کند این است که صفحه نمایش کوچک این دستگاه در مقایسه با رقیبان هم‌سطح خود، به اندازه‌ای که باید کارایی ندارد. در ابتدای عرضه، این دستگاه حتی عملکرد ساده‌ قاب دیجیتال برای نشان دادن عکس‌های گالری شما را نداشت. این قابلیتی است که صفحه نمایش هوشمند Nest Hub گوگل توانایی انجام دادن آن را دارد. نه تنها این دستگاه گوگل بلکه دستگاه‌های مختلف Echo آمازون نیز قادر به انجام دادن آن هستند.

بروزرسانی جدید ساعت هوشمند لنوو

اما قرار است از امروز به بعد این مسئله تغییر کند. لنوو و گوگل با بروزرسانی Smart Clock قصد دارد که به این دستگاه اجازه دسترسی به گوگل فوتوز کاربر را بدهند و با این کار آن را به یک گالری دیجیتال تبدیل کنند. اگر شما دارای یک دستگاه ساعت هوشمند لنوو هستید باید آن را بروزرسانی کنید. به محض انجام این کار ساعت هوشمند شما تصاویر گوگل فوتوز را در حالت idle به نمایش در می‌آورد. اگر شما از کاربرانی هستید که از Google Photos استفاده نمی‌کنند می‌توانید تصاویر را مستقیما از گوگل مشاهده کنید.

ساعت هوشمند لنوو عکس‌های شما را نشان می‌دهد +تصویر


بیشتر بخوایند: ویژگی‌های نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ لو رفت


قابلیت‌ دیگر اضافه شده به ساعت هوشمند لنوو

گوگل همچنین خاطرنشان می‌کند که صاحبان این ساعت هوشمند اکنون می‌توانند حالت مکالمه ادامه‌دار را فعال کنند. این حالت به آن‌ها اجازه می‌دهد مکالمه‌های طبیعی‌تر و طولانی‌تر با دستیار صوتی خود انجام دهند بدون اینکه مجبور شوند مرتباً «Hey Google» را تکرار کنند.

البته با توجه به قابلیت‌های محصولات دیگر که کارهای مشابه این دستگاه را انجام می‌دهند، بهتر است از برندهای دیگر استفاده کرد زیرا قابلیت‌های بیشتری ارائه می‌دهند. بعضی از آن‌ها حتی می‌توانند به سیستم هوشمند خانه شما متصل شده و آن را به سلیقه شما مدیریت کنند. درست است که این دستگاه به تازگی بروزرسانی جدیدی دریافت کرده اما نمی‌توان این را فراموش کرد که هنوز برای رسیدن به یک دستگاه ایده‌آل و قدرتمند راه نسبتا زیادی در پیش دارد.

انتهای پیام/

اضافه شدن یک قابلیت جدید به ساعت هوشمند لنوو

برچسب ها: فناوری ، لنوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار