طراحی زیبا و جالب شارژرهای جدید ایرپاد +فیلم

از دیروز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن کیس‌های جدید شارژر بی‌سیم ایرپاد اپل با طراحی‌های جدید نشان داده شدند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته اپل در یوتیوب یک تبلیغ جدید منتشر کرد که در حال حاضر فقط در بازار کره جنوبی در حال پخش است. به منظور بهبود یافتن کیس‌‌های در دسترس برای ایرپاد‌های بی‌سیم اپل، این تبلیغ از شخصی‌سازی این محصولات در آینده پرده برداشته است؛ بدین ترتیب کاربر می‌تواند مدل دلخواه خود را سفارش دهد، البته لازم به ذکر است که هیچکدام از این کیس‌ها و شارژرها مستقیما از سوی اپل به منظور جذاب کردن این گجت‌ها، عرضه نمی‌‌شوند و باید آن‌‌ها را از سایت‌هایی مانند آمازون خریداری کنید.

اپل کیس‌های شارژ بی‌سیم را در رنگ سفید به قیمت ۷۹ دلار به فروش می‌رساند. یا اینکه شما می‌توانید این کیس‌ها را به همراه ایرپاد با قیمت ۱۹۹ دلار خریداری کنید. ما هنوز نمی‌دانیم که این طراحی‌های جدید ارائه شده برای شارژر‌های بی‌سیم این گجت چقدر روی آن تاثیر می‌گذارند، اما مطمئنا این مسئله کاملا مشخص است که نتیجه نهایی بسیار جذاب‌تر از حالت کنونی است. اگر به کیس‌های سفید رنگ ایرپاد‌ها توجه کنید متوجه می‌شوید که شبیه ظرف نخ‌دندان است.

در ادامه این ویدئو تبلیغاتی را مشاهده می‌کنید:

اگر اپل، همانطور که پیش‌بینی می‌شود، ویژگی شارژ وایرلس معکوس را به آیفون‌های ۲۰۱۹ اضافه کند، افرادی که دارای کیس شارژ بی‌سیم ایرپاد هستند، می‌توانند از باتری موجود در گوشی جدید iOS خود برای تأمین انرژی آن‌ها استفاده کنند. در این حالت با یک بار شارژ این گجت پنج ساعت قابل استفاده است. قرار دادن ایرپاد به مدت ۱۵ دقیقه در کیس شارژ بی‌سیم، باعث می‌شود تا کاربران به مدت سه ساعت (دو ساعت مکالمه) به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهند.

نسل سوم ایرپادها سرانجام توسط اپل رونمایی می‌شوند. انتظار می‌رود که این گجت به عنوان یک نسخه برتر از لوازم جانبی معرفی شود و بر همین اساس باید قیمت نسبت بالایی داشته باشد. ایرپادهای جدید ضدآب هستند و از قابلیت از بین بردن سر و صدا (noise cancellation) استفاده می‌کنند. در ضمن عمر باتری آن‌ها نیز بهبود یافته است و این می‌تواند خبر خوبی برای دوست‌داران موسیقی باشد.

انتهای پیام/

شارژرهای بی‌سیم جدید ایرپاد دارای شارژرهای زیبا خواهند بود

 

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار