فروشگاه گوگل‌پلی ویدئو‌ها را به طور خودکار پخش خواهد کرد

شرکت گوگل اعلام کرد که از این به بعد فروشگاه گوگل‌پلی ویدئوهای مربوط به هر توسعه دهنده را به طور خودکار پخش خواهد کرد.

فروشگاه پلی به طور خودکار ویدیو پخش خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل اعلام کرده است که از ماه آینده ویدئوهای نمایش داده شده در فروشگاه پلی استور، به طور خودکار اجرا خواهند شد. شرکت گوگل اعلام کرد که از این پس ویدئوهایی که دارای تبلیغات باشند در این فروشگاه نمایش داده نمی‌شوند و صرفا ویدئوهایی که مربوط به بازی‌ها و یا برنامه‌های موجود در این فروشگاه باشند، برای کاربران پخش خواهند شد؛ همچنین گوگل به توسعه دهندگان برنامه‌‍‌ها تا تاریخ ۱ نوامبر مهلت داده است که فیلم‌های جدید مربوط به برنامه‌های خود را مجددا بارگذاری کرده و از فیلم‌های خود هرگونه تبلیغات را حذف کنند.

در حال حاضر تمامی فیلم‌های موجود در فروشگاه گوگل‌پلی، از وب سایت YouTube پخش می‌شوند و می‌توان گفت که یوتیوب منبع فیلم‌های موجود در فروشگاه پلی استور است. این وب سایت پیش از نمایش فیلم مربوطه، تبلیغی را نمایش می‌دهد که برای بسیاری از کاربران آزار دهنده است و از آنجایی که فروشگاه گوگل‌پلی به طور مستقیم با این وب سایت در ارتباط است طبیعتا این تبلیغات در فروشگاه گوگل‌پلی نیز نمایش داده خواهند شد؛ برای حل این مشکل شرکت گوگل از توسعه دهندگان نرم‌افزارها خواسته تا خود مستقیما ویدئو مربوط به تولیداتشان را در فروشگاه بارگذاری کنند.

فروشگاه پلی به طور خودکار ویدیو پخش خواهد کرد

پخش شدن خودکار ویدئوها باعث می‌شود که کاربران  بتوانند ویدئوهای جدید خود توسعه دهندگان را مشاهده کنند و به این ترتیب یافتن نرم‌افزار‌های کاربردی نیز آسان‌تر می‌شود از طرفی هم نمایش تبلیغات در ویدئوهای نرم‌افزارها باعث سردرگمی کاربران می‌شد که شرکت گوگل با این روش قصد دارد این مشکل را بر طرف کند.


بیشتر بخوانید: حذف پیام‌های شخصی ناشناس؛ قابلیت جدید اینستاگرام +تصویر


در حال حاضر امکان پخش خودکار ویدئو برای کاربر به صورت دستی و از بخش تنظیمات فروشگاه گوگل پلی قابل فعال سازی است و کاربران با مراجعه به این بخش می‌توانند در صورت لزوم آن را فعال یا غیر فعال کنند.

انتهای پیام/

پخش خودکار ویدئوهای گوگل پلی

برچسب ها: فناوری ، گوگل پلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار