پروانه بهره برداری برای ۴ اقامتگاه بوم گردی در دست اقدام صادر شد که تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، عرب ، مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرایان گفت: مجوز احداث و ایجاد ۲ واحد بوم گردی در روستای کریمو، یک واحد در روستای مصعبی، در شهر آیسک و روستا‌های نرم و بنی خانیک هر کدام یک واحد، کال زو و سد شهید پارسا و مجتمع تفریحی، ۲ واحد بوم گردی در کویر سه قلعه صادر شد که امیدواریم تا پایان سال ۱۳۹۹ این اقامتگاه‌ها به بهره برداری برسد.

او هر اقامتگاه بومگردی بر اساس امکاناتی که ارائه می‌دهد درجه بندی شده و خدماتی از جمله محلی برای استراحت و خواب شبانه، سرویس‌های بهداشتی و حمام، پذیرایی و سرو غذا یا وجود امکانات کامل آشپزی برای مسافران فراهم می‌کند.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرایان گفت: تاکنون اقامتگاه‌های بوم گردی نمکزار، راویج و زرین چاه در کویر سه قلعه، اقامتگاه‌های بومگردی گوهر خاتون در روستای گردشگری مصعبی، عمارت میرزا در روستای نوده و اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی کاه کوه در شمال شهر سرایان به بهره برداری رسیده و ظرفیت این اقامتگاه‌ها ۳۰۰ نفر در شبانه روز است.

عرب افزود: همچنین پروانه بهره برداری برای ۴ اقامتگاه بوم گردی دیگر در دست اقدام صادر شد که تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ک

استقبال سرمایه گذاران برای ایجاد ۱۴ اقامتگاه بومگردی جدید در سرایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار