صندوق کارآفرینی امید از پرداخت ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات و فراهم شدن زمینه‌ی اشتغال ۱۵۰ نفردر استان خبر داد.

زنگنه مدیر صندوق کار آفرینی امید درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: صندوق کار آفرینی امید به عنوان یک نهاد تخصصی فعال در حوزه‌ی تامین مالی خرد و حامی ایجاد و توسعه‌ی کسب وکار‌های خرد بازار محور مشغول به فعالیت می‌باشد.

وی در راستای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید افزود: از ابتدای سال ۹۸ تعداد ۵۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه با مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

زنگنه بیان کرد: این تسهیلات زمینه‌ی اشتغال ۱۵۰ نفر به طور مستقیم را در حوزه‌ی کشاورزی، دامداری، پرورش طیور، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فراهم کرده است.

مدیرصندوق کار آفرینی امید در خصوص موفقیت‌های کسب شده مجموعه گفت:حمایت از صندوق‌های خرد محلی زنان و مردان روستایی با هدف کمک به اشتغال و پایداری کسب وکار برگ زرینی در کارنامه‌ی ما به شمار می‌رود.

وی با اشاره به حمایت ازصنعت بومگردی و گردشگری بیان کرد: ۱۵۰ مورد حمایت از طرح‌های بومگردی در دستور کار صندوق وجود دارد و در آینده‌ای نزدیک پیگیری خواهد شد.

زنگنه در پایان در خصوص اهداف پیش روی مجموعه گفت: توجه به فرهنگ کار آفرینی و تولید رونق داخلی، حمایت از شرکت‌های نوپا و نوآور کمک به کاهش نرخ بیکاری و در نتیجه فقر زدایی در دستور کارما قرار دارد.

انتهای پیام /  ط ا

اشتغال ۱۵۰ نفر با ارائه تسهیلات مشاغل خانگی

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار