اولین رندرها و اطلاعات از ساعت هوشمند جدید هوآوی فاش شد +تصاویر

تصاویر، ویژگی‌ها و مشخصات اولیه ساعت هوشمند هوآوی با نام Watch GT 2 منتشر شد.

معرفی ساعت هوشمند جدید هوآوی همراه با Mate 30 Pro +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت هوشمند هوآوی با نام GT اکتبر گذشته در کنار Mate 20 pro معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد تاریخ بار دیگر تکرار می‌شود. به تازگی چند رندر جدید منتشر شده است که طراحی ظاهری کامل نسل بعدی ساعت هوشمند GT 2 را به نمایش می‌گذارد. احتمالا دارد این ساعت هوشمند در کنار هوآوی Mate 30 Pro در اواخر ماه جاری به طور رسمی معرفی شود.

طراحی ظاهری GT2، ساعت هوشمند هوآوی

درست مانند مدل اصلی، گجت پوشیدنی بعدی هوآوی نیز بسیار به ساعت‌های سنتی شباهت دارد که در واقع ترکیبی از سیستم دو دکمه‌ای، طراحی گرد و شکل کلی پوشش آلومینیوم هستند. شرکت سازنده برای این که همه چیز را مدرن‌تر کند تغییرات نسبتا جذابی روی این ساعت اعمال کرده است. از این تغییرات می‌توان به صفحه نمایش بزرگ‌تر، طراحی بدنه نازک‌تر و حاشیه باریک‌تر اشاره کرد که بدون شک این مسئله باعث می‌شود ظاهر Watch GT 2 بسیار جذاب‌تر از مدل‌های سنتی ساعت به نظر برسد.

معرفی ساعت هوشمند جدید هوآوی همراه با Mate 30 Pro +تصاویر

ویژگی‌های ساعت هوشمند هوآوی

در این مرحله مشخص نیست که Watch GT 2 از چه پردازنده‌ای استفاده خواهد کرد، اما احتمالاً از سیستم عامل Lua Huawei در سطح بین‌المللی در آن استفاده می‌شود، در حالی که چینی‌ها احتمالا نسخه مجهز به سیستم عامل Harmony این ساعت را دریافت می‌کنند. سایر ویژگی‌های این ساعت باید شامل ردیاب GPS، پشتیبانی از بلوتوث، میکروفون و بلندگو جدید باشد که به ما نشان می‌دهد ممکن است یک مدل LTE در کار باشد.

معرفی ساعت هوشمند جدید هوآوی همراه با Mate 30 Pro +تصاویر


بیشتر بخوانید: عرضه زود هنگام ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ


در آخر باید به این مسئله اشاره کنیم که به نظر می‌رسد ساعت GT 2 بیشترین حجم تمرکز خود را روی حرکات فیزیکی قرار داده است. گفته می‌شود اسکنر ضربان قلب نوری که در مدل سال گذشته وجود داشت به این ساعت باز می‌گردد و احتمالاً از طیف وسیعی از حالت‌های مختلف تمرین از جمله پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و شنا پشتیبانی می‌کند. برای کمک به تجربه بهتر در استفاده حداکثری از این ساعت، انتظار می‌رود باتری آن از ماندگاری باتری بالایی پشتیبانی کند که احتمالاً ۲ هفته در خود شارژ نگه می‌دارد. این کار با ظرفیت باتری ببیش از ۴۵۰ میلی‌آمپر امکان پذیر خواهد بود.

معرفی ساعت هوشمند جدید هوآوی همراه با Mate 30 Pro +تصاویر

احتمالا ساعت GT 2 در ۱۹ سپتامبر در کنار Mate 30 Pro معرفی خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که ساعت هوشمند هوآوی دارای دو نسخه کلاسیک و اسپورت خواهد بود و فروش آن‌ها در اواسط اکتبر شروع خواهد شد.

معرفی ساعت هوشمند جدید هوآوی همراه با Mate 30 Pro +تصاویر

انتهای پیام/

مشخصات ساعت هوشمند جدید اعلام مشخص شد

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.