انتشار اطلاعات گوشی جدید موتورولا با دوربین سه‌گانه و پردازنده اسنپدراگون

تقریبا تمام مشخصات گوشی جدید موتورولا که احتمالا موتو G8 یا موتو G8 پلاس نام دارد در فضای مجازی منتشر شد و به ما از دوربین سه‌گانه و پردازنده Snapdragon سریع‌تر خبر داد.

انتشار اطلاعات گوشی جدید موتورولا با دوربین سه‌گانه و پردازنده Snapdragon سریع‌تربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت هفت ماه از آغاز فعالیت خط تولید موتو G7، به نظر می‌رسد موتورولا در حال کار روی نسل بعدی سری G8 است. گروهی از خبرنگاران فناوری اخیراً اطلاعاتی راجع به موتو G8 Play کشف کرده‌اند و علاوه بر آن با مشخصاتی از گوشی جداگانه‌ای بازگشته‌اند.

مشخصات ظاهری و پردازنده گوشی جدید موتورولا

چه این گوشی موتو G8 باشد و چه   موتو G8 پلاس، منابع می‌گویند این دستگاه هنوز در مرحله نمونه اولیه است. این دستگاه اولیه دارای صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس ۶.۳ اینچی با نسبت ۱۹:۹ و رزولوشن ۳۳۹۰ در ۱۰۸۰p است. درون این گوشی نیز یک تراشه Snapdragon 665 قرار گرفته که وظیفه انجام کار‌های گوشی را بر عهده دارد. در مقایسه با تراشه Snapdragon 632 موجود در گوشی موتو G7، گوشی جدید موتورولا باید عملکرد بسیار روان‌تر و بهتری داشته باشد. در ضمن این تراشه با یک پردازشگر دارای هوش مصنوعی بهتر از دستگاه قبلی و پردازنده سیگنالینگ تصویر جدیدتر (ISP) که معنای ارائه عکس‌هایی با کیفیت بالاتر است، همراهی می‌شود.

انتشار اطلاعات گوشی جدید موتورولا با دوربین سه‌گانه و پردازنده Snapdragon سریع‌تر


بیشتر بخوانید: رندر جدید موتوrola One Pro از دوربین چهارگانه آن پرده برداشت +تصاویر


مشخصات دوربین گوشی جدید موتورولا

اکنون که صحبت از عکس شد بهتر است به این مسئله اشاره کنیم که موتو G8 ظاهرا دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.79 است. این دوربین با استفاده از فناوری پیوند پیکسل عکس بهتری با ۱۲ مگاپیکسل تولید می‌کند. این دوربین احتمالا با یک لنز اوترا واید ۱۶ مگاپیکسلی همراهی می‌شود که از یک زاویه ۹۴ درجه‌ای پشتیبانی می‌کند. همچنین یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی نیز در کنار آن‌ها قرار دارد. درضمن برای طرفداران سلفی، یک دوربین ۲۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار گرفته است.

مشخصات داخلی گوشی جدید موتورولا

بار دیگر که به بخش‌های داخلی گوشی جدید موتورولا نگاه کنیم متوجه وجود یک رم ۴ گیگابایتی در آن می‌شویم که با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی همراهی می‌شود. البته احتمالا پیکربندی‌های استاندارد این گوشی ۴/۱۲۸GB، ۶/۶۴GB و ۶/۱۲۸GB گیگابایت هستند. علاوه بر این شما می‌توانید حافظه آن را به وسیله استفاده از یک رم خارجی تا ۱ ترابایت افزایش دهید. این مشخصات را 4G LTE و پشتیبانی از NTC تکمیل می‌کند که با درگاه سیم‌کارت دوگانه تکمیل می‌شود. در حال حاضر این گوشی از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند، ولی احتمالا پیش از عرضه بروزرسانی اندروید ۱۰ به آن اضافه شود. در آخر نیز باید به باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن اشاره کنیم.

انتهای پیام/

مشخصات گوشی جدید موتورولا منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، موتورولا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار